sham Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Jeg er nesten helt tom på navn akkurat nå og trenger hjelp Jeg vil gjerne ha et navn som ikke alle har Hundene jeg allerede har heter Chanto og Tassen. (Angrer kjempe mye på navnvalget til Tassen siden utrolig mange har det) Dette er altså en hann hund og det er samme hvilken bokstav det er. Alle tips tas i mot med takk Siter
Jonnydeppa Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Millian, synes jeg er veldig fint. også er det ikke så mangen som heter det 1 Siter
Raya Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Pus! mest tull men litt kult også jeg liker sånne navn som bror, kompi og bamse, så kanskje ikke den rette til å svare Tenker du "dyrenavn" eller "menneskenavn"? 1 Siter
Arielle Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Skrevet 26. Mai 2013 Som j3nni sier så er millian et fint navn eller bare mi men det blir gjerne mer et tispenavn?! Hannhunden min heter Ivo og går bare under Iv og det er vell heller ikke et veldig vanlig navn. 1 Siter
Caro Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Scooter! Chop Scar Lightning McQueen MC MJ Jazy Check List Aragon Bleezer Blue Mitch Mithrandir DJ Titan Hulken Runway Hatch Hitachi Mojo Reco Agro Hess Shep (uttales chepp) Hehehe, fantasien løper løpsk når det gjelder navn! 1 Siter
sham Skrevet 27. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Takk for fine forslag! Menneske navn eller hundenavn er det samme.. Gjerne noe med en betydning også, men jeg tar imot alle forslag! :) Siter
sham Skrevet 27. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Her er da fyren som nå heter Albert, men trenger et nytt navn. Jeg trenger forslag! :) hehe Siter
bea Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Albert er jo aldeles nydelig Al Colin Mc Gyver Kvikk Frech Sprint Smarty Siter
Anilex Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Om den alt heter Albert kan du jo bruke en variant av det. Han kan hete Bert, eller kanskje Ert? eller Bret? Siter
Guest Gråtass Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Tradisjonelt sett skal BC ha enstavelses navn eller på tre bokstaver. Ale? Britisk (svært godt) øl passer bra til britisk hund. Siter
Tavi Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Vi hadde en BC-hanne som het "Hei", synes det er kult (og du får masse nye venner når du har den med deg på tur! ) Siter
KatrineogGutane Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Skrevet 28. Mai 2013 (endret) Først vil eg gratulera deg med hund nr 3. Han var kjempe søte! Kjempe fint namn du har din først nemnde hannhund. Min gogut som eg har nå heiter Santo Alex. Her er noen namneforslag.. Troy Trym Timian Leon Kaspar/Kasper Axel/Aksel Ludvik Oskar/Oscar Marko/Marco Milio Oliver Rino Ricko Theo Isak Jonna Jakob Karo Kevin Linus Mikkel Antonio Tony Bastian Zico Dino Dennis Elias Felix Gismo Martin Gunnar Jonas Jesper Jonatan Disse fantastiske hannhundane er eller har vore i min familie: Elling Amadeus, Harley Antonio og Nico Akilles. Du må gjerne stele namna! Fortel gjerne kva slag namn du ender opp med! Endret 28. Mai 2013 av Hjelleuren`s_Alex Siter
sham Skrevet 29. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Da har vi endelig bestemt oss, etter at en hvis type var "nei-mannen" en stund Det ble FixIt! da kan vi også forkorte det litt til Fix også 2 Siter
Recommended Posts