Irenen Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Denne helga her er Frida og Bris på besøk Møtte dem på Oslo S tidligere idag. Bris var storforelsket i Nora og brydde seg lite om å være i storbyen. Etter en busstur hjem til meg tok vi en tur ut i skogen med hundene hvor de fikk løpt fra seg, badet og rullet seg i gjørme. Fine, fine Bris Leketid: Ved Isdammen: Nå skal vi ut og trene, og imorgen skal vi på fuglehundutstilling i Fetsund (flere bilder kommer imorgen) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Løse jakthunder i skogen nå? Fysj Herlige bilder da ❤❤❤❤ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 24. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Løse jakthunder i skogen nå? Fysj Herlige bilder da ❤❤❤❤ Det var faktisk på et friområde for hund - tenk! Takk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Løse jakthunder i skogen nå? Fysj Herlige bilder da ❤❤❤❤ Tanken min også. Minus jaktdelen, dog. Det var faktisk på et friområde for hund - tenk! Takk Men så så jeg hvor det var. Flere som skal opp dit en tur snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Innmari fine bilder, det er kanskje ikke så rart med tanke på at det var nydelige hunder som ble avbildet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Nydelige! Så fine bilder Lykke til i morra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Du får knipse et bilde av meg i action som ringsekretær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Kjempe fine bilder av fine hunder Fikk plutselig litt flashback fra da jeg hadde en forelskelse i settere, faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 24. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Tanken min også. Minus jaktdelen, dog. Men så så jeg hvor det var. Flere som skal opp dit en tur snart. Hehe, fint med sånne områder Innmari fine bilder, det er kanskje ikke så rart med tanke på at det var nydelige hunder som ble avbildet! Ååh, takker Nydelige! Så fine bilder Lykke til i morra! Takk! Vi skal gjøre vårt beste Du får knipse et bilde av meg i action som ringsekretær! Å, skal du være ringsekretær i "vår" ring? Kjempe fine bilder av fine hunder Fikk plutselig litt flashback fra da jeg hadde en forelskelse i settere, faktisk! Bris er superfin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 24. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Vi har vært ute og trent Bris: Nora: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Å, skal du være ringsekretær i "vår" ring? Nei, dessverre Men har munster i ringen min da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 24. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Nei, dessverre Men har munster i ringen min da Jaja, men vi ses jo uansett Skal prøve å få tatt bilde av deg i aksjon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Nora er så søøøøøt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Det gikk ikke vår vei i dag, hverken for Nora eller Bris :/ Ble blått på begge, Irene kan sikkert fortelle mer om da de var i ringen Bris var overbevist om at Nora hadde løpetid, så han har vært stressa siden vi kom i går, og var heller ikke med i ringen i dag, han bare leita etter Nora og peip og ble ikke motivert av godbit eller leke. Han fikk god kritikk, men han fikk blått pga hodet, han er litt for kraftig i skallen. Legger ved kritikken når jeg kommer hjem på pc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 25. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Søteste fjåseBris Frida og Bris i ringen idag: Nora tar livet med ro som alltid: Ble blått på Nora idag. Dommeren likte henne godt og ga henne forsåvidt en fin kritikk, men hun syntes hun rulla for mye når hun løper pga av en enda for uferdig kropp, så derfor ble det ikke noe mer enn "very good" idag. (Med rulling mente hun at huden på ryggen beveger seg fra side til side, på grunn av ustabile bevegelser) Man blir alltid litt skuffet over blå, men samtidig blir jeg med en gang gira på å finne en ny utstilling å dra på for å bevise at min hund er mer enn en blåsløyfehund, hehe Edit: Nora er kun 9 måneder, så hun er absolutt ikke ferdig i kroppen enda 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Syntes det var urettferdig av dommeren å vektlegge rullinga så mye, når hun kommenterte at hun overså det på hunden før, som i tillegg var voksen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 25. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Syntes det var urettferdig av dommeren å vektlegge rullinga så mye, når hun kommenterte at hun overså det på hunden før, som i tillegg var voksen :/ Ja, jeg vet. Var litt furt over det. Dommeren var ujevn i bedømmingen sin, det hadde hun fått på kritikken fra meg Men det kommer mange flere muligheter Vi har de fineste fuglehundene vi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Ja, jeg vet. Var litt furt over det. Dommeren var ujevn i bedømmingen sin, det skal hun få på kritikk fra meg Men det kommer mange flere muligheter Vi har de fineste fuglehundene vi :D Ja, da stemte min kilde, ringreven i fuglehundmiljøet hadde observert riktig Ja, det har vi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 25. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Men så hadde vi mini-sonentreff idag også Jeg synes det var veldig koselig at SFX her inne var ringsekretær på Noras første valpeshow i vinter, og på hennes første utstilling som var idag Siri-Eveline i aksjon i den andre ringen: Flinke sonis-ringsekretærer Dessuten hadde Monica gjort en veldig god jobb som utstillingsarrangør 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Så fine bilder fra tur! Hvilket friområde er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 25. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Så fine bilder fra tur! Hvilket friområde er dette? Det som ligger vest for Isdammen på Årvoll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweetie Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Virkelig herlige bilder altså! Og hundene da såklart 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 25. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Virkelig herlige bilder altså! Og hundene da såklart Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts