bea Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Trenger tips på A-navn for liten pelsdott (hjelp til "noen") Apple Blossom April Honey er foreslått Siter
HHC Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Trenger tips på A-navn for liten pelsdott (hjelp til "noen") Apple Blossom April Honey er foreslått Stamtavlenavn? Siter
bea Skrevet 22. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 ja.. stamtavlenavn med potensiale til å hente ut daglignavn Siter
Shlush Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Amazing Arrow Amazing Aron, Aro, Aiko ? :-) 1 Siter
bea Skrevet 22. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Glemte å si at det er tispenavn Siter
bardmand Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Siden de andre hadde med vår og frukt og sånt å gjøre: Agent Orange 1 Siter
HHC Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Absolute excellence Absolute expection Absolute exotic Absolute extravagance Ace of spades Act your age Add it up Adrenaline rush Against all odds All of me All or nothing All yours All time Antique Ants in the pants Anything you say Anytime you want A wish come true All you need As expected As good as it gets As you like it As time goes by Absolutely fabulous Siter
Ine Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Argent Dawn - Dawn Always Smiling - Alva Afternoon Mist - Misty Alluring Dazzle - Dazzle Astral Vision - Astra Amazing Grace - Grace Angelic Serenity - Angel Adorable Peaches - Peach Appealing xxx Hahaha, jeg har ingen ide hvordan stamtavlenavn skal være, jeg bare fant masse fine engelske ord nå. 1 Siter
Shlush Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Skrevet 22. Mai 2013 Aqua, Agira, Angel Kira Dere kan jo eventuelt ha Amazing og lignende foran det navnet dere liker uavhengig av bokstav da? :-) Siter
puddellover Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Skrevet 23. Mai 2013 Mitt eneste forslag er Askjera/Asjera (utales som Hvaskjera, uten hv) Da kan du jo eventuelt legge til et litt mer fancy a-navn foran Siter
Recommended Posts