Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt design på siden vår! Sjekk ut!


tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet

Da har jeg laget nytt design på hjemmesiden vår og er kjempespent på hva dere mener! Alle sidene er oppdatert og masse nye linker er lagt inn! Husk å skrive en hilsen i gjesteboken!

Skrevet

Har trykt på linken din flere ganger i dag for å se hvordan siden din blir :P

Nå hadde du visst noen problemer med den, håper du får fikset det da :)

Gleder meg til å se den :D

Skrevet

Veldig flott side. Fine farger, og veldig fin gjennomført layout.

Synes teksten på menyen er litt mørk og vanskelig å lese. Ellers er det så ryddig og lett og finne fram der. :-)

Skrevet
Veldig flott side. Fine farger, og veldig fin gjennomført layout.

Synes teksten på menyen er litt mørk og vanskelig å lese. Ellers er det så ryddig og lett og finne fram der. :-)

Noen andre som mener det samme? Satt faktisk og vippet frem og tilbake på det, men så veldig rart ut med hvitt også..

Skrevet
Kjempe fin!! :) Likte godt bildet på layouten!

Takk! jobbet med layouten i jula og ble veldig fornøyd selv, selv om jeg vippet lenge frem og tilbake på om jeg skulle ha med hodebilde av meg der :D

Andre meninger?

Skrevet

eneste liten pirkesak jeg kan se er at når man f.eks. trykker på Minnie, så kommer det opp en undermeny, den undermenyen blir på en måte litt vanskelig å skille fra det andre, men hvis den undermenyen ikke hadde hatt tykk skrift så hadde det kanskje vært bedre? :? :)

Skrevet
hmm.. skal sjekke ut hva jeg kan få til' date=' men innrykket på menyen skal liksom vise at der er det et skille da...[/quote']

Jo men det hadde kanskje syntes bedre hvis det ikke var fet skrift der? :?

Skrevet

Synes den var kjempe fin jeg..!

Kult at det er samme stil på hjemmesiden som på banner`en din..

Blir liksom en helhet...

:)

Skrevet
Synes den var kjempe fin jeg..!

Kult at det er samme stil på hjemmesiden som på banner`en din..

Blir liksom en helhet...

:)

Takk :D Det er jo planen da, derfor jeg også ber folk bruke koden til bannerne mine og ikke lagre dem hos seg, bytter banner for hver layout :P

Skrevet

WOW!

SÅ fin siden din har blitt :(

Dette kan du =D>

Noen tips/pirk :(

- Mål 06 siden (under vår hverdag) hadde annen farge enn de andre siden, men det var kanskje meningen?

- Enig med Line om at du kanskje kunne hatt en annen font eller ikke fet på den menyen som falt ned.

- og så syns kanskje jeg (bare min mening altså) at det bildet av deg kunne vært brukt litt mindre effekt på...slik at det ble hakket tydeligere, men siden din Var fin altså.

*Av med hatten*

Gb signert :(

Skrevet
WOW!

SÅ fin siden din har blitt :(

Dette kan du =D>

Noen tips/pirk :(

- Mål 06 siden (under vår hverdag) hadde annen farge enn de andre siden, men det var kanskje meningen?

- Enig med Line om at du kanskje kunne hatt en annen font eller ikke fet på den menyen som falt ned.

- og så syns kanskje jeg (bare min mening altså) at det bildet av deg kunne vært brukt litt mindre effekt på...slik at det ble hakket tydeligere, men siden din Var fin altså.

*Av med hatten*

Gb signert :(

Tusen takk, Katarina!

Takk for tipsene - i mål 06 har jeg bare glemt å skru på transperant bakgrunn, skal gjøre det etterpå - ikke godt å få med seg alt gitt :(

Skal teste ut ikke fet skrift på menyen senere i kveld.

Bildet av meg har litt mer effekt enn jentenes, det er riktig, men det er faktisk samme grad av effektbruk, så fant ut at jeg ikke gadd å pirke mer på det :(

Gleder meg til siden din er oppe, også!

Skrevet

Takk for tipsene - i mål 06 har jeg bare glemt å skru på transperant bakgrunn, skal gjøre det etterpå - ikke godt å få med seg alt gitt :(

Skal teste ut ikke fet skrift på menyen senere i kveld.

Bildet av meg har litt mer effekt enn jentenes, det er riktig, men det er faktisk samme grad av effektbruk, så fant ut at jeg ikke gadd å pirke mer på det :(

Gleder meg til siden din er oppe, også!

Hehe, det er lett å glemme litt småpirk :(

Aha, hehe.. så det Er samme altså, men da så :(

Siden min blir forsåvidt ganske mye det samme, men det kommer jo en del oppdateringer og slik som jeg ikke hadde plass til på den andre.. og ny adresse da :( men skal være GLAD når alt kommer i orden med den igjen for nå er jeg lei tullet jeg hadde med den andre!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...