Gå til innhold
Hundesonen.no

Innesokker for å beskytte parkett


Recommended Posts

Guest Belgerpia

Himmel og hav, dette er jo fullstendig uproblematisk - kjøp babysokker med antiskli og medisinsk teip - sett på i gangen når hunden kommer inn (hver dag) og vips, så kan bikkja gå løs i hele huset HELE tiden UTEN å irritere noen.

Jeg kan bare ikke fatte at ett så enkelt spørsmål kan føre til to sider med svar.

Jeg har en mor som elsker parketten sin, hun får hetta bare ved tanken på at hunder skal inn - skal de inn så er det på med potesokker og ferdig med det. Jeg bodde hjemme en periode med to belgere - de var aldri oppe i stua med oss, de var nede i kjellerstua - gikk fint det også. Så det er også ett alternativ - bikkja MÅ ikke ha tilgang til stue og kjøkken hvis du stort sett bruker tiden i andre etasje allikevel.

Dette er ikke vanskelig, det er såre enkelt - sokker eller la være å ha henne i stua og på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav, dette er jo fullstendig uproblematisk - kjøp babysokker med antiskli og medisinsk teip - sett på i gangen når hunden kommer inn (hver dag) og vips, så kan bikkja gå løs i hele huset HELE tiden UTEN å irritere noen.

Jeg kan bare ikke fatte at ett så enkelt spørsmål kan føre til to sider med svar.

Jeg har en mor som elsker parketten sin, hun får hetta bare ved tanken på at hunder skal inn - skal de inn så er det på med potesokker og ferdig med det. Jeg bodde hjemme en periode med to belgere - de var aldri oppe i stua med oss, de var nede i kjellerstua - gikk fint det også. Så det er også ett alternativ - bikkja MÅ ikke ha tilgang til stue og kjøkken hvis du stort sett bruker tiden i andre etasje allikevel.

Dette er ikke vanskelig, det er såre enkelt - sokker eller la være å ha henne i stua og på kjøkkenet.

Hehe, ja, du har så rett: keep it simple! Noen ganger tenker vi alt for komplisert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, jeg tipper jo de vil bli ødelagt veldig kjapt da, men ser jo for meg de burde hjelpe litt. My skyter ut klørne for å få bedre tak når hun har det travelt, er det som gjør at det blir riper tror jeg. Hadde hun BARE vært travel hadde det gått fint mistenker jeg, men hun sklir på parketten (og parkett har hun så å si ikke måtte gått på noen gang før nå) og kompenserer ved å leke katt med labbene sine. Hehe hvem er det som spinner hos deg? Mia? Choco? *gjetteleken*

Poppit ;)

Og klørne er ute her også ja Men det skjer ikke så ofte og gulvet vårt tåler det :)

Håper du finner en løsning iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...