Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens baby- og barnetreff!


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det MÅ skje! Da blir det jo tidenes Sonenbaby. Mamma og Pappa er admin og bruker og andre brukere kjører den vordende mor og soon to be sonenbaby til sykehus Sonen

I know.. But hey, vi hakke tenkt å legge barne-tråden død har vi vel! Vi får sørge for å få til barseltreff flere ganger!

Nå er det ikke jeg som har invitert, men med mindre du legger igjen babyen hjemme så tipper jeg at både du og magen er velkommen. Skulle ønske jeg kunne være der, jenter! Litt langt unna for oss des

Emilie har fått øyekatarr, så vet ikke om dere vil komme uansett? Dere er velkomne altså, men skjønner det godt dersom dere ikke vil ha øyekatarr i hus!

Vet du om det er en smittsom variant da? Eller har hun bare fått noe på øyet liksom?

Litt dumt å utsette små babyer for det hvis det er smittsomt kanskje :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Vi har hatt så mye i det siste, og jeg husker Soph fikk det når hun var liten og hvor fælt det var med liten baby som hadde det så vi dropper denne gangen- Sorry! Jeg pleier ikke å være hysterisk på sånt, men er så avhengi av at ting går litt på skinner her hjemme så tørr ikke å utsette dem, spesielt minste lille for det :( Men si ifra med engang E er bedre, så kommer jeg og minigjengen min susendes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør heller ikke det da dessverre.

Vi får heller ta det igjen når Emilie er frisk, Soelvd kommer vel til Østlandet flere ganger. :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...