Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens baby- og barnetreff!


soelvd
 Share

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det MÅ skje! Da blir det jo tidenes Sonenbaby. Mamma og Pappa er admin og bruker og andre brukere kjører den vordende mor og soon to be sonenbaby til sykehus Sonen

I know.. But hey, vi hakke tenkt å legge barne-tråden død har vi vel! Vi får sørge for å få til barseltreff flere ganger!

Nå er det ikke jeg som har invitert, men med mindre du legger igjen babyen hjemme så tipper jeg at både du og magen er velkommen. Skulle ønske jeg kunne være der, jenter! Litt langt unna for oss des

Jippi! :D det bør være en del plasser ledige på dagtid altså! Pleier aldri å være noe problem :) Det er jo litt lenger unna sentrum og nærme skogen, men vet ikke hvordan det er med parkering hos deg, Garmen?

De fleste jeg vet om i nærheten her må man i såfall betale for, så jeg syns det høres bedre ut hos deg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg vet om i nærheten her må man i såfall betale for, så jeg syns det høres bedre ut hos deg jeg :)

Da kan vi godt ha det her :) Dere må bare se litt bort i fra en litt sliten leilighet altså :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det er et problem de fleste av oss har for tiden :lol:

Bra :lol:

Vil dere at jeg skal sette opp lekegrinden? Husker ikke om den er sånn at jeg kan ha bunnen høyt, men det funker jo uansett hvis noen bebiser sovner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :lol:

Vil dere at jeg skal sette opp lekegrinden? Husker ikke om den er sånn at jeg kan ha bunnen høyt, men det funker jo uansett hvis noen bebiser sovner!

Ikke stress med noe for min del. Her er det ikke bare-bare å legge ungen ned for å sove uansett :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress med noe for min del. Her er det ikke bare-bare å legge ungen ned for å sove uansett :P

Nei, skjønner at det ikke er bare-bare altså :lol: Ser hva jeg gjør da, det er ikke noe stress å sette den sammen :) Når på dagen passer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke jeg som har invitert, men med mindre du legger igjen babyen hjemme så tipper jeg at både du og magen er velkommen. :)

Skulle ønske jeg kunne være der, jenter! Litt langt unna for oss dessverre. Tipper Sophia og Heljar kunne funnet på mye sprell sammen jeg. Å jada, det har jeg ikke noe problem med å se for meg. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at jeg antagelig ikke har noe baby å vise fram til treffet. Men jeg er med på neste treff! :D

Kom med baby inni magen da! Det er jo flere som kjører bil som sikkert kan kjøre til sykehuset hvis noe skjer :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med baby inni magen da! Det er jo flere som kjører bil som sikkert kan kjøre til sykehuset hvis noe skjer :D

Det MÅ skje! Da blir det jo tidenes Sonenbaby. Mamma og Pappa er admin og bruker og andre brukere kjører den vordende mor og soon to be sonenbaby til sykehus :D

Sonen :heart:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...