ElZorro Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Åååh, det var dumt! I know.. But hey, vi hakke tenkt å legge barne-tråden død har vi vel! Vi får sørge for å få til barseltreff flere ganger! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Misunnelig! Så flere småttingtreff må til etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Jippi! det bør være en del plasser ledige på dagtid altså! Pleier aldri å være noe problem Det er jo litt lenger unna sentrum og nærme skogen, men vet ikke hvordan det er med parkering hos deg, Garmen? De fleste jeg vet om i nærheten her må man i såfall betale for, så jeg syns det høres bedre ut hos deg jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 De fleste jeg vet om i nærheten her må man i såfall betale for, så jeg syns det høres bedre ut hos deg jeg Da kan vi godt ha det her Dere må bare se litt bort i fra en litt sliten leilighet altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Da kan vi godt ha det her Dere må bare se litt bort i fra en litt sliten leilighet altså Tror kanskje det er et problem de fleste av oss har for tiden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Tror kanskje det er et problem de fleste av oss har for tiden Bra Vil dere at jeg skal sette opp lekegrinden? Husker ikke om den er sånn at jeg kan ha bunnen høyt, men det funker jo uansett hvis noen bebiser sovner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Bra Vil dere at jeg skal sette opp lekegrinden? Husker ikke om den er sånn at jeg kan ha bunnen høyt, men det funker jo uansett hvis noen bebiser sovner! Ikke stress med noe for min del. Her er det ikke bare-bare å legge ungen ned for å sove uansett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Ikke stress med noe for min del. Her er det ikke bare-bare å legge ungen ned for å sove uansett Nei, skjønner at det ikke er bare-bare altså Ser hva jeg gjør da, det er ikke noe stress å sette den sammen Når på dagen passer det for dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Vi kommer også Hva med 12 - 13 tiden? Jeg kjører og. Hvor bor du Martine? Kanskje du vil sende adressen på pm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Jeg bor på Kjelsås, kan sende PM når jeg vet hvem som kommer! Ikke så langt unna Brekkekrysset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Jeg tar med Sophia, siden kl 13 er sent allerede martine kan du sende meg en pm med adresse og nøye veiforklaring? Har ikke internett eller tlf om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Jeg vil gjerne ha pm med adresse også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Kjører alle selv? Så vet jeg om jeg må beskrive hvordan man kommer seg hit med buss/trikk eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 17. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Vi kjører i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Jeg må ta kollektivt. ække voksen nok til å kjøre bil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 17. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2013 Nå er PM sendt, jenter! Si i fra hvis flere vil være med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Innser at jeg antagelig ikke har noe baby å vise fram til treffet. Men jeg er med på neste treff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Nå er det ikke jeg som har invitert, men med mindre du legger igjen babyen hjemme så tipper jeg at både du og magen er velkommen. Skulle ønske jeg kunne være der, jenter! Litt langt unna for oss dessverre. Tipper Sophia og Heljar kunne funnet på mye sprell sammen jeg. Å jada, det har jeg ikke noe problem med å se for meg. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Skulle gjerne vært der jeg og! En annen gang. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Innser at jeg antagelig ikke har noe baby å vise fram til treffet. Men jeg er med på neste treff! Kom med baby inni magen da! Det er jo flere som kjører bil som sikkert kan kjøre til sykehuset hvis noe skjer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Kom med baby inni magen da! Det er jo flere som kjører bil som sikkert kan kjøre til sykehuset hvis noe skjer Det MÅ skje! Da blir det jo tidenes Sonenbaby. Mamma og Pappa er admin og bruker og andre brukere kjører den vordende mor og soon to be sonenbaby til sykehus Sonen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 18. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Innser at jeg antagelig ikke har noe baby å vise fram til treffet. Men jeg er med på neste treff! Kom for det da vel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Hva vil dere ha å spise? Kanskje vi kan ha rundstykker og noe pålegg? Vet ikke om jeg får mulighet til å handle inn supermye desverre, så da er det fint om vi kanskje tar med noe hver? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Jeg kan ta med muffins og ta med noe pålegg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 19. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2013 Jeg kan fikse noen rundstykker og litt pålegg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts