Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens baby- og barnetreff!


soelvd
 Share

Recommended Posts

Lager en egen tråd så vi får samlet det litt. Virket som om det var stemning for et treff - jeg er i alle fall lysten på å se alle de søte små "live". :)

Siden det var mitt initiativ så legger jeg selvsagt inn et forslag på en dato jeg faktisk er på østlandet. Så, hva med neste torsdag, 23. mai. Alternativt tirsdag 21. mai. Hva tror dere?

Så til et annet "problem". Alle er hjertlig velkommen hjem til meg, men jeg bor litt vel i utkanten (2 timer fra Oslo, retning Kongsberg og Numedal). Så da er det to alternativer igjen: Noen kan melde seg frivillig til å åpne dørene eller vi kan finne en kafé eller lignende som er barnevennlig. Evt hvis flere med litt eldre unger vil være med så finnes det kanskje et lekeland? Eller er det bråkene for de minste?

Hva tror dere?

Edit: Endret datoene som Kaja så observant la merke til at ikke stemte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det MÅ skje! Da blir det jo tidenes Sonenbaby. Mamma og Pappa er admin og bruker og andre brukere kjører den vordende mor og soon to be sonenbaby til sykehus Sonen

I know.. But hey, vi hakke tenkt å legge barne-tråden død har vi vel! Vi får sørge for å få til barseltreff flere ganger!

Nå er det ikke jeg som har invitert, men med mindre du legger igjen babyen hjemme så tipper jeg at både du og magen er velkommen. Skulle ønske jeg kunne være der, jenter! Litt langt unna for oss des

Jeg sier fra her også at vi vil være med, jeg :) går an å ha det her også, om vi ikke blir altfor mange. Vi bor på vååååålenga, så det er lett å komme seg hit fra sentrum med kollektivt, men vet ikke hvor lett det er med parkering og slikt. Og det kommer jo an på hvor folk kommer fra :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier fra her også at vi vil være med, jeg :) går an å ha det her også, om vi ikke blir altfor mange. Vi bor på vååååålenga, så det er lett å komme seg hit fra sentrum med kollektivt, men vet ikke hvor lett det er med parkering og slikt. Og det kommer jo an på hvor folk kommer fra :)

Veldig usikker på hvordan vi kommer.. Har egentlig tenkt å kjøre, men kan jo alltids ta toget. men vet ikke om jeg orker å dra med meg vogn og styr på så masse kollektivtrafikk. :P Men jeg tar med vogn og finner vel parkering et sted - jeg klarer trille litt og :P Hva tenker du om datoene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Kan godt være hos meg og (Kjelsås). Jeg har eksamen 23. da, så da må det bli etter 14! Lill! Ta med Soph? :D

Jeg kan jo egentlig forsåvidt det.. Eller nja. Nje. Må tenke litt, hun er så gæren så må føle litt på om det blir for slitsomt.. Masse babyer + Soph hørtes veldig stress ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo egentlig forsåvidt det.. Eller nja. Nje. Må tenke litt, hun er så gæren så må føle litt på om det blir for slitsomt.. Masse babyer + Soph hørtes veldig stress ut :P

Hun og E blir BFF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg kjent disse tuppene litt bedre, for da kunne jo sonenbestemor tatt med de "store" på hopp i havet eller i parken mens dere var på treff :) Eller hvis det blir på en tirsdag, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo egentlig forsåvidt det.. Eller nja. Nje. Må tenke litt, hun er så gæren så må føle litt på om det blir for slitsomt.. Masse babyer + Soph hørtes veldig stress ut :P

Om du ikke har lyst til å ta henne med så er jo det din sak. Men jeg tåler i alle fall litt gæren unge. :P Og vi klarer nok å underholde henne skal du se (plus at jeg har lyst til å hilse på henne :D ).

Nå skulle jeg kjent disse tuppene litt bedre, for da kunne jo sonenbestemor tatt med de "store" på hopp i havet eller i parken mens dere var på treff :) Eller hvis det blir på en tirsdag, da :)

Hva? Regnet med du kom uansett og tok med deg Ia? Ingen her som har satt begrensninger på hvor små barna må være.. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har lyst til å ta henne med så er jo det din sak. Men jeg tåler i alle fall litt gæren unge. :P Og vi klarer nok å underholde henne skal du se (plus at jeg har lyst til å hilse på henne :D ).

Hva? Regnet med du kom uansett og tok med deg Ia? Ingen her som har satt begrensninger på hvor små barna må være.. :P

Hahaha :lol: Hun er babygal så det holder :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå, da sier vi tirsdag, da? Hvem skal være med og hvem har best plass i stua (og på parkeringsplassen?)? :P

Jeg vil være med :D har ikke superstor leilighet (underkant av 60), men det pleier å gå greit å få parkert her :) vet ikke om jeg får lagd noe særlig spiselig da, men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tirsdag :) ! Og jeg kan bake noe og ha med ihvertfall :) Jeg trenger god parkeringsplass :aww:

Jippi! :D det bør være en del plasser ledige på dagtid altså! Pleier aldri å være noe problem :) Det er jo litt lenger unna sentrum og nærme skogen, men vet ikke hvordan det er med parkering hos deg, Garmen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke. Vi skal på 3 mnd kontroll :) Dessuten er mannen hjemme den uka, så vi får prioritere litt Tuva og Pappa tid :)

Åååh, det var dumt! :(

Dere må gjerne komme til rakkestad :D

Blæh, litt langt :P

Jeg kan tirsdag :) ! Og jeg kan bake noe og ha med ihvertfall :) Jeg trenger god parkeringsplass :aww:

Supert:) Jeg skal se om jeg ikke rekker å bake noe jeg også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...