Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor kjøpe kløv?


Recommended Posts

Min erfaring er at den sitter veldig stødig og jeg har aldri opplevd slitasje på pels/hud. Størrelsen er 30 liter til tispa mi som er i underkant av 30 kilo tung. Je ghar aldri hatt mer enn 6 kilo i kløven. Syns det er tungt nok. 

Oki, takk.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

179934_10150812678107105_1457050743_n.jpLaika lettkløv foran. Den har en bukreim og er litt tynnere i stoffet tror jeg. Laika originalkløv bak på boxern.

Hvor mye større -i volum- er orginalkløven? Jeg har lettkløv, og lurer egentlig på hvor mye mer jeg hadde fått med meg om jeg hadde hatt en orginalkløv, evt. en av et annet merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund med Laika kløven (ikke de beste bildene, men....) :

007-7_zps326ee9b4.jpg

009-7_zps726501b4.jpg

Denne kløven ble opprinnelig kjøpt til min forrige hund(Airedale), men den passet heldigvis perfekt til han jeg har nå også. Er veldig glad i Laika kløven og denne er ca 15 år gammel og like fin. Ser nesten ikke brukt ut, så den er utrolig slitesterk. Min har løpt i skråninger og i skogen og kløven sitter like stødig uansett hva han måtte finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvor anbefaler dere å kjøpe en skikkelig kløv til en stor hund?

Jeg gidder ikke "tulle-kløver" der man har bitte små lommer uten plass til noe, dårlig passform eller som er av dårlig kvalitet..

Hei

Har du kjøpt kløv? (Har til salgs en skikkelig kløv fra Hundekjørerverkstedet inkl. Gresshoppa komtesele. Tidligere brukt på en stor Riesenschnauzer hanhund.)

Mvh Hallgeir

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...