Ozzy Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Rett over midnatt så jeg på Criminal Minds. Fryktelig spennende episode. 01.20 er jeg er klar for senga, Ozzy er klar for tur. Ozzy vant. Våkner til et surt tryne som vil ut og leke. Men innen jeg kom meg ut med en røyk og kaffekopp var han fornøyd. Jeg og Ozzy går en koselig tur. Fått vekt samboeren i tolv tiden etter mye mas, og Ozzy prøvde å svelge en oksepenis. Også dro vi på Statoil for å kjøpe røyk, og svippa innom jobben fordi jeg måtte sette frem en retur jeg glemte på Tirsdag. Jeg drikker te i gløgg-koppen min. Så støvsuger jeg leiligheten litt. 14.50 tar jeg meg en røyk sammen med en klump med pels og en klump med fett. Jeg lager Makaroni. Min spesialitet Og vi spiser mens vi ser på film. Jeg spiser is. Og jeg greide å få sutra meg til å få med samboeren på tur. På slutten var Ozzy i total tiggemodus og gjorde det meste for å få noe godt. Ozzy er sliten etter tur, Og jeg ser på Frustrerte Fruer mens samboer spiller et teit spill. Så er det Paradise Hotel mens jeg spiller Wordfeud. Her satt jeg å banna over at jeg ikke hadde vokaler. Så delte jeg litt kjeks med Ozzy før vi la oss til å sove. Dagen skulle egentlig bli brukt til litt mer fornuftige ting, men jeg var deppa og ville heller ikke gjøre en dritt. 2 Siter
Aslan Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Det så ut som en behagelig dag lell da Hvilken Criminal Minds episode var det? Jeg er veldig i en Criminal Minds-boble for tida, har sett mye på det. Litt for mye Siter
Ozzy Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Det så ut som en behagelig dag lell da Hvilken Criminal Minds episode var det? Jeg er veldig i en Criminal Minds-boble for tida, har sett mye på det. Litt for mye Jeg lever også i Criminal Minds-boble, oppdaget serien for litt under to mnd siden og har nå sett sesong 3.4,5,6,7 og er straks ferdig med 8 Var episode 12 i sesong 8. Den triste, pga Spencer. Siter
Aslan Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Jeg lever også i Criminal Minds-boble, oppdaget serien for litt under to mnd siden og har nå sett sesong 3.4,5,6,7 og er straks ferdig med 8 Var episode 12 i sesong 8. Den triste, pga Spencer. Haha!! Jeg har begynt på nytt med å se igjennom (har før bare sett når det har gått på TV) så er straks ferdig med sesong 1 i tillegg til at jeg ser sesong 8 når det kommer nye episoder Ååh, ja, den er skikkelig trist Stakkars Spencer 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 "Samboeren spiller et teit spill" Hahaha Siter
mushi Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Hehe, morsom dag! "Min spesialitet" Det er pastaskjell ikke makaroni daaaa. Siter
Tabris Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Herlig dag, herlige bilder og herlige kommentarer. Siter
Ozzy Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 "Samboeren spiller et teit spill" Hahaha Ja, han gjør det Hehe, morsom dag! "Min spesialitet" Det er pastaskjell ikke makaroni daaaa. Alt som ikke heter spagetti er makaroni! Herlig dag, herlige bilder og herlige kommentarer. Siter
tm100021 Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Makaronien din så med engang ut som hundemat av en eller annen grunn Det er forresten slemt, jeg fikk SÅ lyst på kroneis nå!! Evigheter siden jeg har smakt det. Siter
Teserere Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Jeg sier det hver gang, men jeg digger den katta Siter
Ozzy Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Makaronien din så med engang ut som hundemat av en eller annen grunn Det er forresten slemt, jeg fikk SÅ lyst på kroneis nå!! Evigheter siden jeg har smakt det. Hahaha, Makaroni-hundemat! jaja, bikkja fikk jo smake Spist syv krones-is på tre dager jeg! Fått dilla.. Jeg sier det hver gang, men jeg digger den katta Han er ganske kul. Siter
Recommended Posts