Raksha Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Kom på Efiten litt sent. Ca kl 11. Ble litt kjedelig dag bildemessig syns jeg, selv om dagen ikke har vært kjedelig. Bildene er tatt etter som jeg har kommet på det. Midt i frokosten til Bonden: Trøtt Raksha med basenji som intenst ikke-maser. På tynset - motorkrysset - venter på snille mannen som skulle levere barneutstyr til oss fra Yodel: Var endel, gitt! Begynt å bli trangt om plassen, så bilstolen vi kjøpte for noen dager siden ble likegodt montert i bilden: Middagstid, og middag 1. mai spises ute. Hilsen svigermor. Her er vi plassert på "stamplassen" Palermo: 3 Middagen er servert: Rett i fjøset da vi var ferdige, på tide å fore sånne som skal bli til middagen over - for å si det litt brutalt. Forutleggern min, vi har et elsk/hat forhold - den er diiiger og TUNG å styre og lett å kjøre fast på et forbrett som ikke er bredere enn det må. Men samtidig så sparer den meg for uendelig mange tunge løft: Ferdinan sier hei (for de som husker kalvefødselen jeg fotodokumenterte i juni) Og den fiiine nye GULE kraftforvogna mi Måtte få være med den og... Vel hjemme så mener pinglene at jeg burde fyre: Så var det ut på hestejakt, la desverre telefonen hjemme så det ble ikke dokumentert. Kasko har fått mat, og etter mat må man ha kooooooooooos: Rydding av soverommet ble ikke dokumentert Trenger ikke vise frem rotet vårt. Så siste bildet for i dag får bli kaninbilde: (bildet er fra igår, siden mobilen min lå igjen inne igjen, men de har heldigvis ikke endret seg allverdens på 24 timer ) 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Herreguden. Jeg vet ikke hva det er, eller hva som har gjort det, men jeg klarer ikke å se for meg deg som noe annet enn en inder! Haha, det må være brukernavnet ditt eller noe.. Men det ser ut som du har hatt en innholdsrik dag iallefall, et liv komplett ulikt mitt! Btw, den kua var fiin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Herreguden. Jeg vet ikke hva det er, eller hva som har gjort det, men jeg klarer ikke å se for meg deg som noe annet enn en inder! Haha, det må være brukernavnet ditt eller noe.. Men det ser ut som du har hatt en innholdsrik dag iallefall, et liv komplett ulikt mitt! Btw, den kua var fiin! Inder faktisk! *fnise hysterisk* Vel altså ehm nei. Ferdinan er fin han, søt og fint, en av de rolige oksene i den bingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Det finnes virkelig ikke noe søtere enn kaninbebiser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Så utrolig søt ku! Hyggelig dag ser det ut som! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Men... så mye barnevogn? Skal dere ha tvillinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Men... så mye barnevogn? Skal dere ha tvillinger? Da hadde det vel vært tvillingvogn heller enn to. Neida, er en kombivogn og en sportsvogn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Du har sånn lim-hund, du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Du har sånn lim-hund, du. Yep. Og skulle Kasko ta en pause så er Lupin der, og skulle det også slå feil så har vi en hottentott som veldig gjerne vil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Så bra at utstyret kom på plass! Jeg vil se bilde av sengen i all sin prakt når den er ferdig satt opp Og Kasko <3 Og Ferdinand <3 Og kaninbabiser! <3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jeg savner bilde av gravidmage, tenk Fine kaninbebiser! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jeg savner bilde av gravidmage, tenk Fine kaninbebiser! Syns ikke magen er så mye å skryte av enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jeg savner bilde av gravidmage, tenk Fine kaninbebiser! Jeg også Gratulerer med ny gul forvogn! Fine kaninbebiser og Ferdinand har blitt stor Det er litt spesiel følelse når man setter opp bilstolen synes jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Kasko ser ut som en herlig fyr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts