Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-trening Oslo øst/Lørenskog/Lillestrøm


marjea
 Share

Recommended Posts

Så har man meldt seg på lydighetscup i hundeklubben - og sonenmesterskapet likeså.. Det meste er nytt. Noe sitter, mye sitter ikke, og det hadde vært kjekt å ha noen rundt seg som man kan spørre og få tips fra. Dessuten er det er så kjedelig å alltid trene alene, og fellesdekk f.eks. er jo litt vanskelig å trene på mutters alene ;-)

Kunne alltids slengt meg på dem som trener i Ås, men hvis det er noen på østkanten av Oslo, evt. Lørenskog, Lillestrøm og den veien der som kunne tenke seg å treffes på en "fast" basis en stund fremover så hadde det jo vært topp! Hvis noen har forslag til bra steder man kan være så sleng det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Tveita og kunne fint ha blitt med på fast trening :) Vet ikke hvor det ligger i forhold til hva du hadde sett for deg? Vi er og ny i gamet og Mana er en utfordring å få til når det gjelder LP, spesielt når det kommer til konsentrasjonen når det er andre hunder i nærheten. Men det er kjempemorro å trene, det synes vi begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorud?

Vet om et område på Rommen det er ok å trene, ellers, hvis folk har bil, så synes jeg det er veldig greit å trene på Isdammen på Årvoll.

Ellers kan vi trene på parkeringsplassen til ITAS, rett ved Økern (veldig greit ift offkom).

Vi trenger å trene både på rally og lp, så et fast sted og tid hadde ikke skadet. Mandager er litt kjipe framover, men ellers er vi ganske fleksible.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bil, så jeg kan igrunn komme meg hvor som helst. Da er det bedre om dere som tar kollektivt sier litt om hva som kunne passe for dere? Tirsdager (og muligens torsdager) er utelukket for min del, - hva med onsdager?

Onsdager er stort sett bra for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe sted i Lørenskog som kunne egnet seg da, Cavalierflat?
Jeg er stadig i Lørenskog nemlig, så for min del hadde det vært veldig lettvint å treffes der et sted. Hvis ikke så er hvilket som helst av de andre forslagene gode, men gjerne på denne sida av byen - altså Grorud/Økern som Simira foreslår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker å møtes på midten, dvs at jeg slipper å kjøre ut av bomringen på andre siden :P om det går da :Pmen antar jeg taper den :P

Trådtittelen var Oslo øst/Lillestrøm. ;) Trodde dere hadde en halvfast gjeng på industriområdet der?

Må sjekke når området på Rommen brukes til kurs, men ITAS kan vi bruke når som helst. Om det blir på Lørenskog tror jeg heller at jeg stikker på noen av klubbtreningene som er nærmere oss, siden vi allerede kjører ut av byen et par ganger i uka på trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det forstår jeg godt. I utgangspunktet var det på utsiden av bomringen på denne siden jeg tenkte på, fordi det er det mest praktiske (og økonomiske) for meg (jada jeg er egoistisk;)). Men som sagt så kan jeg godt møtes i Grorud, men iom. at det er folk som bor utover her - og noen av dem tar kollektivt så tenker jeg at vi kan vente og se hva som passer folk flest? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådtittelen var Oslo øst/Lillestrøm. ;) Trodde dere hadde en halvfast gjeng på industriområdet der?

huh? jeg har absolutt ingen faste å trene med jeg :P jeg og marianne farter til hundeparken en del, marie har baby og jah :P der stoppet vel det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig typisk at de på andre siden slenger seg inn i tråder som dette for å dra treningen til "utenfor døra" si. Jeg kunne foreslått lillestrøm fordi jeg er lat, men vet at ikke mange gidder det, så tidligere har jeg foreslått ekeberg (for å få med flest fra alle kanter (dermed ikke egoistisk), men det var for ille, og treningen ble trukket mot dere "der ute".

Bare sier det...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig typisk at de på andre siden slenger seg inn i tråder som dette for å dra treningen til "utenfor døra" si. Jeg kunne foreslått lillestrøm fordi jeg er lat, men vet at ikke mange gidder det, så tidligere har jeg foreslått ekeberg (for å få med flest fra alle kanter (dermed ikke egoistisk), men det var for ille, og treningen ble trukket mot dere "der ute".

Bare sier det...

herregud, jeg behøver ikke bli med altså :rolleyes: men det er jo ganske typisk at jeg aldri har noen å trene med, men istarten pratet folk om steder som faktisk lå mer mot sentrum enn lillestrøm og folk pratet om bil. Går jo ann å ønske å bli med men takk jeg skal droppe det :) tenkte jeg kunne være med og hjelpe til og kanskje lære bort noe men jeg kan fortsette å trene her borte jeg :)

Dere er jo ikke noe bedre når folk "der du bor" aldri vil være med på fellestreninger som faktisk legges i sentrum/ekeberg/osv.

Så da melder jeg meg ut herfra :)

pst... monica.. står Oslo ØST også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så fort det skulle bli knuffing a? Ikke noe å krangle om jenter, alle er velkomne ;)

Det ser forøvrig ut som de fleste ønsker denne siden her av byen, og da fortrinnsvis utenfor bomringen, så da tenker jeg at vi går for det. Hva var det med Rommen, Simira? Kurs av noe slag, er det noe du har mulighet til å sjekke opp i? Isåfall tenker jeg at det kunne vært et bra område?

AnetteH, du må jo gjerne bli med - men det er opp til deg ift. bompenger. Jeg trenger iallefall all den hjelp jeg kan få, så jo flere folk jo bedre tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så fort det skulle bli knuffing a? Ikke noe å krangle om jenter, alle er velkomne ;)

Det ser forøvrig ut som de fleste ønsker denne siden her av byen, og da fortrinnsvis utenfor bomringen, så da tenker jeg at vi går for det. Hva var det med Rommen, Simira? Kurs av noe slag, er det noe du har mulighet til å sjekke opp i? Isåfall tenker jeg at det kunne vært et bra område?

AnetteH, du må jo gjerne bli med - men det er opp til deg ift. bompenger. Jeg trenger iallefall all den hjelp jeg kan få, så jo flere folk jo bedre tenker jeg! :)

rommen er vel passering med bommringen?

Hva med dette Lahaugmoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lahaugmoen så klart! Jeg leier allerede lokalet et par ganger i uka (alene), og der har vi mulighet til å trene både ute og inne alt etter været :)

Hvor langt fra Hellerudsletta er egentlig Lahaugmoen?

Synes alle sier at det er PÅ hellerudsletta, men jeg har aldri lagt merke til noen treningshall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...