minstemann Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Nå har Fasit fått vannhale to ganger av tilsynelatende "ikkeno", så jeg vurderer å begynne med regndekken. Det må være ett som dekker halen, men allikevel ikke er så stort at det hemmer bevegelsene. Jeg har sett på back on track, men han har allerede ett nettingdekken, så det besste hadde vært et rimeligere og ikke-back on track alternativ. Noen som vet av noe? Og hvis ikke, er det noen som vet hva som er forskjellen på back on track regndekken med for og det vanlige back on track dekkenet somjo også skal være vanntett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Hva med ulldekken fra Hööks? Fant det ikke i nettbutikken nå, men jeg vil tro at ett ulldekken faktisk er bedre enn regndekken. I og med det ofte er kulden mer enn vann som utløser vannhale. Ett regndekken er gjerne ikke så varmt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 25. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Hmm.. Kanskje ikke så dumt. Husker du om det går litt langt bak, sånn at det dekker halen litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Hmm.. Kanskje ikke så dumt. Husker du om det går litt langt bak, sånn at det dekker halen litt? Husker desverre ikke. Men du har ikke noen som kan sy da? Kjøpe ett godt ullpledd også sy det til? Blir fort to dekken til han tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 25. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Jeg kan egentlig sy. Så det kan være en plan. Ellers så fant jeg disse: http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=0&prodid=17354 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Nå har Fasit fått vannhale to ganger av tilsynelatende "ikkeno", så jeg vurderer å begynne med regndekken. Det må være ett som dekker halen, men allikevel ikke er så stort at det hemmer bevegelsene. Jeg har sett på back on track, men han har allerede ett nettingdekken, så det besste hadde vært et rimeligere og ikke-back on track alternativ. Noen som vet av noe? Og hvis ikke, er det noen som vet hva som er forskjellen på back on track regndekken med for og det vanlige back on track dekkenet somjo også skal være vanntett? Det vanlige dekkenet til back on track er ikke vanntett men vannavvisende. Regndekkenet er helt tett og har en annen utforming på festet på ryggen sånn at det ikke skal komme vann under dekkenet. Det er også forskjell å støffet på de 2. Men det går mest av de vanlige dekkene, i hvert fall til de jeg selger til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Casper har ulldekken fra richo, det dekker jo ikke halen, men haleroten, er vel det som er viktigst (han har og hatt vannhale et par ganger.) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Jeg ville kjøpt et regndekken som er litt godt fôret og kanskje litt for stort så det dekker halen godt, resten av dekkenet kan man ta inn på innstillingene foran og på sidene hvis det blir for romslig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 25. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Casper har ulldekken fra richo, det dekker jo ikke halen, men haleroten, er vel det som er viktigst (han har og hatt vannhale et par ganger.) [img=http://distilleryimage7.s3.amazonaws.com/27e2e34692f511e2a34f22000a1f9805_7.jpg] Har du bilde bakfra? Sånn at jeg ser litt bedre? 150 kr var jo nesten gratis... Og hvis jeg kjøper det litt stort kan det jo holde, tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Hvordan lengde har fasit? Har et troll-dekken som dekker halen godt, 400kr. Det er vann og vindtett + varmende. Passer labradortispa mi (vil tro det er sånn 55cm +/- ish) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Jeg kan egentlig sy. Så det kan være en plan. Ellers så fant jeg disse: http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=0&prodid=17354 Supert dekken! Men dekker ikke halen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Har du bilde bakfra? Sånn at jeg ser litt bedre? 150 kr var jo nesten gratis... Og hvis jeg kjøper det litt stort kan det jo holde, tenker jeg.. Dessverre, har ikke bilde bakfra, og dekkenet ligger hos foreldrene mine så får ikke tatt bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 25. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Supert dekken! Men dekker ikke halen da Nei, detv Var derfor jeg tenkte jeg kunne kjøpe det litt stort.. Men nå tror jeg at jeg ender med å sy ett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Har du bilde bakfra? Sånn at jeg ser litt bedre? 150 kr var jo nesten gratis... Og hvis jeg kjøper det litt stort kan det jo holde, tenker jeg.. Ikke helt bakfra, men på Harly så dekker det ihvertfall haleroten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts