Gå til innhold
Hundesonen.no

Regndekken som dekker halen.


Recommended Posts

Nå har Fasit fått vannhale to ganger av tilsynelatende "ikkeno", så jeg vurderer å begynne med regndekken. Det må være ett som dekker halen, men allikevel ikke er så stort at det hemmer bevegelsene. Jeg har sett på back on track, men han har allerede ett nettingdekken, så det besste hadde vært et rimeligere og ikke-back on track alternativ. Noen som vet av noe?

Og hvis ikke, er det noen som vet hva som er forskjellen på back on track regndekken med for og det vanlige back on track dekkenet somjo også skal være vanntett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ulldekken fra Hööks?

Fant det ikke i nettbutikken nå, men jeg vil tro at ett ulldekken faktisk er bedre enn regndekken. I og med det ofte er kulden mer enn vann som utløser vannhale. Ett regndekken er gjerne ikke så varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Kanskje ikke så dumt. Husker du om det går litt langt bak, sånn at det dekker halen litt?

Husker desverre ikke.

Men du har ikke noen som kan sy da? Kjøpe ett godt ullpledd også sy det til? Blir fort to dekken til han tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Fasit fått vannhale to ganger av tilsynelatende "ikkeno", så jeg vurderer å begynne med regndekken. Det må være ett som dekker halen, men allikevel ikke er så stort at det hemmer bevegelsene. Jeg har sett på back on track, men han har allerede ett nettingdekken, så det besste hadde vært et rimeligere og ikke-back on track alternativ. Noen som vet av noe?

Og hvis ikke, er det noen som vet hva som er forskjellen på back on track regndekken med for og det vanlige back on track dekkenet somjo også skal være vanntett?

Det vanlige dekkenet til back on track er ikke vanntett men vannavvisende. Regndekkenet er helt tett og har en annen utforming på festet på ryggen sånn at det ikke skal komme vann under dekkenet. :) Det er også forskjell å støffet på de 2. :) Men det går mest av de vanlige dekkene, i hvert fall til de jeg selger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper har ulldekken fra richo, det dekker jo ikke halen, men haleroten, er vel det som er viktigst (han har og hatt vannhale et par ganger.) [img=http://distilleryimage7.s3.amazonaws.com/27e2e34692f511e2a34f22000a1f9805_7.jpg]
Har du bilde bakfra? Sånn at jeg ser litt bedre? 150 kr var jo nesten gratis... Og hvis jeg kjøper det litt stort kan det jo holde, tenker jeg..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...