Guest LXT Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Ja eller så glemte jeg jo at jeg bare kan hente deg da, med mindre du ønsker å sykle Men ja, jeg finner fram dit altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Ja eller så glemte jeg jo at jeg bare kan hente deg da, med mindre du ønsker å sykle Sykler gjerne Ikke at det er lange stykket, men. Så lenge du finner fram er det like greit i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Da ses vi der kl 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Alle som ikke skal ha eksamen og sånn; Jeg vil trene! Jeg har mål som må nås på en uke (har ukesmål frammover nå) og da må jeg trene med flere. Dere må ikke ta sommerferie alt nå altså, det er aaaalt for tidlig Kan hver dag. Kanskje jeg kan være med i follo også, på tirsdag (kun denne ene gangen) og torsdagene (kan hver gang) siden jeg nå har meldt meg inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Alle som ikke skal ha eksamen og sånn; Jeg vil trene! Jeg har mål som må nås på en uke (har ukesmål frammover nå) og da må jeg trene med flere. Dere må ikke ta sommerferie alt nå altså, det er aaaalt for tidlig Kan hver dag. Kanskje jeg kan være med i follo også, på tirsdag (kun denne ene gangen) og torsdagene (kan hver gang) siden jeg nå har meldt meg inn Jeg skal ikke ta sommerferie med det første, og etter LP stevne til FBK merker jeg det at vi må trene mye mer med forstyrrelser fremover. Var på storebrand i dag for å trene på gresset, og der var det veldig fint å trene noen som vil trene litt i morra eller på onsdag etter kl 17.00? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 26. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Jeg kan trene på dagtid fra onsdag til fredag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Jeg kan tirsdag og onsdag kveld (etter ca 17), torsdag tror jeg at jeg skal trene med Follo hvis jeg skal trene. Kan fredag mellom ca 1130 og 1700, ellers er jeg opptatt i helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 jeg slutter tidlig så jeg kan godt komme en gang etter 13 en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Jeg kan tirsd-fred dag denne uka fra kl 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Nå har jeg endelig fått til å bruke sonen på telefonen så kanskje jeg klarer å henge med i samtalen også kan vi ikke ta en økt i dag klokka 1800 eller i morra rundt 1730? Eller begge deler eller så kan jeg også på fredag når som helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 27. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg er med idag!! Kan prøve å komme til 18.30. Storebrand? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg kan også 18.30-ish. Mulig jeg kommer litt over. Storebrand er der vi trente i vinter noen ganger. Utenfor der det er treningsstudio for studenter, der det er grusbane og gressbane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg kan også 18.30-ish. Mulig jeg kommer litt over. Storebrand er der vi trente i vinter noen ganger. Utenfor der det er treningsstudio for studenter, der det er grusbane og gressbane? Jepp. Der vi trente på lørdag. Jeg har kurs i kveld, så kommer ikke. Eller, hadde forsåvidt rukket det, men vi får vel nok trening uansett tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Da tar jeg også turen 18:30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Ops, glemte at det er AG med follo i morra, så da kan jeg ikke trene lydighet i morra men fredag, lørdag, søndag har jeg lite planer tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 (endret) Noen som kan og vil torsdag/fredag 18-ish? Endret 29. Mai 2013 av LXT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Jeg har reist hjem for sommeren, men jeg håper det fortsatt er trening i slutten på august og utover høsten Da bør vel Duva også være klar for fellestrening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Jeg har reist hjem for sommeren, men jeg håper det fortsatt er trening i slutten på august og utover høsten Da bør vel Duva også være klar for fellestrening Det regner jeg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Noen som kan og vil torsdag/fredag 18-ish? I morgen kan jeg ikke. Tenkte kanskje å stikke ned på Follo sin trening for å ro-trene litt etterpå, jeg. Sånn i sju-tiden eller noe (treningen begynner seks, men jeg vil slappe av og spise middag først ). Du kan jo komme dit du også dersom du kanskje vil ha litt trykk/forstyrrelser å trene i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Noen som kan og vil torsdag/fredag 18-ish? Jeg er gjerne med på treningsøkt i morra rundt den tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Marion S og jeg skal trene kl 18 i morgen, noen flere som er med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en treningsøkt i morra eller på lørdag, kan i utgangspunktet når som helst Vill også trene neste uke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Jeg kan fra søndag og ut over i sommer, men håper det er andre som kan i dag eller i morgen Marion! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Jeg vil være med om litt fordi jeg flytter jo bortover dit :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Jeg vil være med om litt fordi jeg flytter jo bortover dit :-D Flytter du nærmere Ås? Jeg så jo leiligheten - men glemte jo å se hvor *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts