Caro Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2013 La til mi meining om 2 av namna. Hehehe liker Oxzana godt jeg og, det er litt annerledes og kult! 1 Siter
KatrineogGutane Skrevet 24. April 2013 Rapporter Skrevet 24. April 2013 Kor tid vil valpejenta være klar til deg? Noen endringar i lista med namn? Siter
Caro Skrevet 24. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2013 Kor tid vil valpejenta være klar til deg? Noen endringar i lista med namn? Hun skal hentes i midten av juni Nei, ingen nye navn enda... Siter
KatrineogGutane Skrevet 25. April 2013 Rapporter Skrevet 25. April 2013 Hava - Den som gir liv Savannah - Frå de åpne sletter Erle - Som norsk namn kan det knyttes til fuglenamnet erle Alvilde - Skinnande i striden, Natalie - Fødselsdag Tilde - Kortform av Mathilde 'sterk krigerske' Lykke til! Du må fortelje kva namnet blir og så håper vi på å få sjå bilde av henne til sommaren. Siter
lykkelig Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Hun skal hentes i midten av juni Nei, ingen nye navn enda... Min er fra samme kullet som ditt ja Vi har bestemt oss for navnet Frøya. Har dere kommet nærmere navn da? Siter
Aninochi Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Her er noen forslag til: Mairi - skotsk versjon av Maria(gresk) og betyr "rebelsk" eller "egenrådig" Lyall - skotsk, betyr muligens "shield wolf" Rhona - skotsk/engelsk for "wise ruler" Siden det er en bc tok jeg utgangspunkt i navn fra opprinnelseslandet Siter
Caro Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Min er fra samme kullet som ditt ja Vi har bestemt oss for navnet Frøya. Har dere kommet nærmere navn da? Så kult!! Noen nye navn her fra en venninne! Lilith. Goddess - Adam’s first wife. According to many demonologists, Lilith presides over Succubi. Lilith is the potectus of family pregnant women, and children. Mania- Gudinne av ******* Maniac, galskap og sånn Mara - a demon who attempts to damn the soul. Mush - Demon of eclipses and darkness. Nija - God of underworld Nyx - Daughter of chaos,sister and wife of Erebus Naida - Vannfe (høres ut som du roper NEIDA!) Shaylee - Fairy princess of the field (bra på en gjeterhund vettu) Loxy - Loving Helt umulig å velge! Frøya er kjempe fint da! Siter
Khela Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Åneeei, Lilith har jeg på lista mi, men ville ikke dele for det var mitt *gjeipe* Hahahah 1 Siter
PsychoLynx Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Haha, Lilith er et veldig bra navn syns jeg! Siter
Caro Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Åneeei, Lilith har jeg på lista mi, men ville ikke dele for det var mitt *gjeipe* Hahahah Haha, Lilith er et veldig bra navn syns jeg! Ja liker det navnet godt vi og...MEN GAHHH, liker alle, helt umulig å velge, håper valpen gjør bra inntrykk så det blir lettere å bestemme 1 Siter
PsychoLynx Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Skrevet 16. Mai 2013 Ja, ofte må man ha dyrene i hus en stund for å finne rett navn Men nå er det snart mandag og besøk!!! Siter
Caro Skrevet 21. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2013 Navnet blir...Shaylee - Fairy princess of the field Red - Ligger bilder på hjemmesiden vår! 2 Siter
Recommended Posts