Gå til innhold
Hundesonen.no

Plutselig rik - eller kanskje ikke...


AnnikenK
 Share

Recommended Posts

Definitivt levert tilbake. Jeg hadde først trodd det var skjult kamera. Etterpå hadde jeg blitt enda mer paranoid og tenkt at det er noe kriminelt bak, noen mistet vesken i et oppgjør av noe slag og følger med på den fra et eller annet sted og at de hadde fulgt etter meg hjem og fulgt med på meg i evigheter før de kommer og dreper meg for å få tilbake vesken sin. og.. og.. Ja, jeg er kjemperedd sånt :lol:

Haha :) jeg og! Hadde først blitt paranoid for å havne på tv i skjult kamera, for så å mistenke noe veldig kriminelt og folk ville gått over lik for å få pengene tilbake. Så for min egen sjelefred ville jeg levert de til politiet :) eller søkt opp personen og ringt med skjult nr :P men finnerlønn skulle jeg hatt!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje lett å sitje her og seie, men dette er eg ganske sikker på: Det ville aldri falt meg inn å behalde pengane. Med ein slik sum trur eg gjerne eg hadde kontakta politiet, sjølv om det låg eit pass i veska, fordi ein halv million i kontantar hylar kriminalitet i mine øyre. Så kunne heller politiet teke det vidare.

Eg hadde heller ikkje tenkt på at finnerløn er noko ein har rett på. Kva regelverk er det du siktar til då, Simira?

Red.: Og ved å flytte meg over til Bergens Tidende i staden for VG, ser det ikkje ut til at det var så dumt tenkt.

VG: - Det er ingenting mistenkelig med disse pengene, her er alt i ryddige former, understreker operasjonslederen.

BT: Torsdag formiddag har Follo politidistrikt besluttet at pengene ikke skal leveres ut til den påståtte eieren.

- Det er satt i gang en etterforskning for å bringe på det rene om pengene er lovlige og om mannen som sier han er eier faktisk er det, sier operasjonsleder Pål-André Thorsby ved Follo politidistrikt til Aftenposten.no.

http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Etterforsker-mystisk-pengeveske-2876690.html

Synst det er litt rart at politiet er så skråsikre på at alt er ok så tidleg i ein slik sak. Ser òg at det er ein ny mann som blir omtalt som operasjonsleiar i saka i dag enn i går, så det er vel gjerne fleire som har reagert :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje lett å sitje her og seie, men dette er eg ganske sikker på: Det ville aldri falt meg inn å behalde pengane. Med ein slik sum trur eg gjerne eg hadde kontakta politiet, sjølv om det låg eit pass i veska, fordi ein halv million i kontantar hylar kriminalitet i mine øyre. Så kunne heller politiet teke det vidare.

Eg hadde heller ikkje tenkt på at finnerløn er noko ein har rett på. Kva regelverk er det du siktar til då, Simira?

Red.: Og ved å flytte meg over til Bergens Tidende i staden for VG, ser det ikkje ut til at det var så dumt tenkt.

VG: - Det er ingenting mistenkelig med disse pengene, her er alt i ryddige former, understreker operasjonslederen.

BT: Torsdag formiddag har Follo politidistrikt besluttet at pengene ikke skal leveres ut til den påståtte eieren.

- Det er satt i gang en etterforskning for å bringe på det rene om pengene er lovlige og om mannen som sier han er eier faktisk er det, sier operasjonsleder Pål-André Thorsby ved Follo politidistrikt til Aftenposten.no.

http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Etterforsker-mystisk-pengeveske-2876690.html

Synst det er litt rart at politiet er så skråsikre på at alt er ok så tidleg i ein slik sak. Ser òg at det er ein ny mann som blir omtalt som operasjonsleiar i saka i dag enn i går, så det er vel gjerne fleire som har reagert :P .

Sitert fra avisa (bt-artikkelen du selv linker til), ikke loven:

Kan få finnerlønn

Ifølge loven har alle som finner penger og annet gods krav på finnerlønn. Lovverket slår fast at det for summer under 100 kroner skal betales ut maksimalt 20 prosent i finnerlønn, og for summer over 500 kroner betales ut maksimalt ti prosent. Om ikke eier og finner greier å bli enige, skal politiet fastsette en sum.

Dersom pengene stammer fra ærlig virksomhet, kan den unge finneren få en finnerlønn på opptil 46.700 kroner.

Og så seier Hittegodslova:

§ 9. Finnaren kan nekta å gjeva hittegodset frå seg til eigaren før eigaren har svara ei høveleg finnarløn og den kostnaden som finnaren har havt med godset. Vert ikkje partane samde, fastset politiet kor mykje finnaren skal ha. For slikt gods som er nemnt i § 3, kan det ikkje krevjast finnarløn.

Hittegods som politiet har teke vare på, skal eigaren berre få att mot å yta så stor finnarløn som politiet fastset, så nær som når det gjeld gods som nemnt i § 3 eller det er gjeve avkall på finnarløn eller finnaren samtykkjer.

Når finnarløn vert fastsett, skal det takast omsyn til kva slag gods det gjeld, kva verde det har, kva stad det er funne og andre omstende i samband med funnet. Finnarløn bør vanleg ikkje setjast til meir enn 20 prosent og ikkje over kr. 15 når verdet på godset er kr. 100 eller mindre, 15 prosent, men ikkje over kr. 50 på større verde til det kjem opp i kr. 500 og ikkje meir enn 10 prosent når verdet er over kr. 500.

Finnarløn som politiet har godskrive finnaren, skal gå til statskassa om finnaren ikkje melder seg og krev pengane innan 3 månader etter at han har fått varsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...