Gå til innhold
Hundesonen.no

The Jacks - S&S


twix_fan@live.com
 Share

Recommended Posts

Ikke så mye liv i denne boka her gitt :P

Men her er nye bilder fra i dag. Endelig titter sola fram igjen og utnyttet jeg det ved å være ute og ta masse bilder av de vakre hundene mine. De koste seg maks i sola, begge to!

20hmupw.jpg

24o2gqd.jpg

2eojokh.jpg

177lt1.jpg

2uj43fc.jpg

28wdwtk.jpg

vq18xi.jpg

Flere som har sol og pent vær i dag? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinL: Tusen takk! :)

Litt flere bilder fra i går. I dag har vi egentlig ikke gjort noe annet enn å late oss. Var på en joggetur på morgenen med Sheela og trente litt med Shantie. Vi trener på øyenkontakt og gå pent i bånd. Shantie klarer det veldig bra, med et par avbrytelser innimellom, men syns hun er kjempeflink! Trener også på å ikke bjeffe på fremmede... hun er skeptisk der sånn, så noe vi jobber iherdig med hver dag. Det er en av grunnene til at jeg meldte oss inn på valpekurs. Syns kurset er helt fantastisk! Gleder meg til å fortsette med grunnkurs også. Shantie har nok veldig godt av det :)

24xou8g.jpg

30cypns.jpg

5ujs4l.jpg

2lmnepu.jpg

Er ikke det beste kvalitetet på bildene. Bruker et vanlig samsung kamera, ikke noe ordentlige greier her. Har en fotografflink venninne, så satser på noen supre bilder snart. Trenger noe nytt å se på på pcskjermen her! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...