Stine Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Jobb her snart og, litt digg at påskeferien er over kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Jeg har en mistanke om at Symra aldri er noe annet sted enn ute i gangen mens jeg er på jobb. Hun kunne ligget i en seng eller en sofa og koset seg, men det eneste som gjelder er den harde benken i gangen. Skal vel passe på ytterdøra kanskje. Men jeg er i alle fall hjemme fra jobb, har handlet og luftet Symra. Så da tror jeg at jeg skal ta en dupp på sofaen så jeg ikke blir så trøtt i kveld. Har kjøpt en entrecoterull med jarlsbergost i. En bakt potet og litt salat og rødvin, så er vi der. Har jeg nevnt at jeg koser meg glugg ihjel med å bo alene? Det er ingen som har planer om hva jeg skal gjøre i helgene, bestemmer selv! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Jeg har fått jobb Og dagen etter, altså i dag, ringer det noen fra et sted jeg ikke har sendt søknad til og lurer på om de kan få treffe meg og fortelle om jobben de har ledig fordi de har hørt om meg og vil komme med et tilbud. Når det først løsner, liksom... Men uansett: jeg har fått jobb :banana: 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Jeg var hjernedød nok til å ikke sjekke bak SIM-kortet om PIN-koden stod der, så det gjorde den jo selvfølgelig. Det kan dere godt mobbe meg for hvis dere vil det, men det spiller ingen rolle. Nå har jeg nemlig fungerende iPhone! Det eneste er at jeg skulle jo helst funnet ut dette etter at jeg hadde gått tur med Geo, for nå ble det plutselig fryktelig vanskelig å komme seg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Nå kan valper meldes på, til spesialen altså. elsker positiviteten til NTK Takk for at du sa ifra kunne jo vært hyggelig å hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Da kan jeg fortelle deg noe, nå er hudprøve og blir tittet på med mistanke om skabb. Slå den!! Og stakkars mallen, om han klødde seg mental. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Noen som vet om noe lurt jeg kan strø for å fjerne møkklukt i hagen? Jajaja så klart jeg har fjernet en god del, men det sitter liksom i gresset noe av det, og det lukter! ÆSJ OG FYSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Ssykkeltur med Oliver og Simi i passende tempo for formen/kroppen min og jeg er veldig fornøyd med meg selv! Oliver er mindre fornøyd med at jeg er i form til å gjøre sånne teite ting igjen... Jeg tror han bare rett og slett ikke ser vitsen Jeg kommer til å ha så vondt i rompa imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 :x Jeg ler fortsatt av homo Krutsi jeg ass Oh joy... Somregel greit å behandle vel. Behandlet forebyggende på mine da de gikk på skabbrev (inne på mitt inngjerdede tun, som var på jakt etter kyllingene mine) Kasko ble nok smittet for han fikk et væskende sår på skuldra, men de to andre så jeg aldri noe på. Om man må "velge" så er jo skabb veldig lett behandlet, og om man begynner behandle tidlig nok før ører o.l. er angrepet og sårene er store og væskene så går det veldig bra. Bikkjene mine snuser jo og ruller seg i alt mulig rart så egentlig måtte jeg jo få det en gang Begge mine har små klødd, men er midt i røytingen og da klør de alltid "litt". Men Talli har bare økt og økt i omfang og for to dager siden fant jeg en "våteksem" flekk på låret og små sår i nakken. Tenkte det var Blaze som hadde begynnt å bli slem i leken. Men så begynnte hun å klø på albuen også i går kveld og i dag når vi sto opp var det blodig.. Når jeg da brått ser Blaze "kaste" seg rundt to ganger og klø seg på lårene som en gal med fortenna så var veterinæren neste liksom Iallefall 1 uke helt karantene fra andre hunder, og er de helt symtomfri etter det så skulle 14 dager være mer enn nok karantene tid. Det smitter vist ikke så lett som man skulle tro. Så det var ikke uvanlig at en hund fikk det og den andre ikke. Jaggu godt jeg ikke kom meg på trening i går, for jeg tipper det hadde blitt hysteri Nå har de iallefall Stronghold på begge to, og er det ikke skabb så tar det uansett alle endre parasitter også. Og stakkars mallen, om han klødde seg mental. Har sendt melding, men ikke fått noe svar. Men noe sier meg at den personen er snurt på meg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Noen som vet om noe lurt jeg kan strø for å fjerne møkklukt i hagen? Jajaja så klart jeg har fjernet en god del, men det sitter liksom i gresset noe av det, og det lukter! ÆSJ OG FYSJ! Det er ikke bæsjen som lukter bæsj, det er hagen din. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 :lol: Lever på luft og kjærlighet hun der da, eller? Ja, og Monster (energidrikk), kvikk lunsj-melkesjokolade og Big One. Det er det som er ung og forelska-meny, så vidt jeg har fått med meg .. Har jeg vært på butikken og shoppa, det er fort gjort sånn helgen før utbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Det er ikke bæsjen som lukter bæsj, det er hagen din. Selv når det lukter kennel? Kan jeg skylde på telen og råtten jord likevel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Oi. Jeg har glemt at jeg har et styremøte klokken 17... Ok! Fikse meg, spise mat og lage middag til de andre på 20 min. Det klarer jeg selvsagt fint fint... Om jeg ikke blir sittende foran pc'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Selv når det lukter kennel? Kan jeg skylde på telen og råtten jord likevel? Jada! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Selv når det lukter kennel? Kan jeg skylde på telen og råtten jord likevel? Kan hende kalk hjelper? Jeg kalka et område jeg syns lukta innmari surt på rena, funka flott! Om det er riktig, deeet vet jeg ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Har jeg nevnt at jeg koser meg glugg ihjel med å bo alene? Det er ingen som har planer om hva jeg skal gjøre i helgene, bestemmer selv! Mulig du har nevnt det en gang, men en god ting kan aldri sies for ofte : Og jeg tror jeg skjønner akkurat hvor deilig det er . Ja, og Monster (energidrikk), kvikk lunsj-melkesjokolade og Big One. Det er det som er ung og forelska-meny, så vidt jeg har fått med meg Sunn kost, mao . Willy har funnet ut at det er mulig å være ute UTEN at jeg er med *yeyyy*. OG - han var litt ellevill her da vi var ute på lufterunde på jordet, og kom i hundreoghelvete og viste ikke antydning til å bremse ned farten da han nærmet seg meg... Jeg tror muligens det er det man kan kalle å bli meid ned . Han feide vekk beina under meg og jeg landa pent på ryggen, kan man si *ler*. HAN syntes i det miste det var hysterisk morsomt... . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 :x Jeg ler fortsatt av homo Krutsi jeg ass Jeg har jo knekken i håndleddet.. Serr ass.. Jeg stiller liksom ut mynder Av og til kan det være greit å holde kjeft i stedet for å åpne kjeften og fjerne all tvil Du er inne på noe der.. Å holde kjeft har egentlig aldri vært en av mine sterkeste sider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Godt ingen så to voksne mennesker prøve å få en liten shiba til å gjøre fra seg Mikkel er lei seg og jeg har funnet langline så kanskje K får litt avstand Suksess!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Er fortsatt litt skuffet over at Krutsi ikke er sonens søte homse. Så synes hun burde rekrutere noen homsevenner hit så vi rår noen av de her også. Lånehunden er særdeles enkel å ha i huset, men jeg blir jo bekymret når hun ikke gikk på do igår. Men hun er fryktelig søt da. Men jeg kan jo ikke ha liten hund, for jeg blir en sånn teiting som diller fælt og lar bikkja gå tur med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Kasko er veeeeldig søt når han flørter med Hottie, og hun smelter hun, Akkurat nå driver han intensi ørevask. Noe sier meg at jeg skal ta en ekstra ørerens på henne når han sier seg fornøyd (eller hun blir lei ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 ....er hunder og eier godt fornøyd. 7,5 km på sykkel. Gikk ikke så fort første delen da det var sånn is sørpe. Notere i boken at vi venter en uke igjen før man prøver den ene veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Det er ikke bæsjen som lukter bæsj, det er hagen din. Takk! Jeg har gått rundt og lurt på denne stanken i parkene i lange tider nå. Ingen kunne forklare meg hvorfor det er så ille. Jeg slo meg til ro med at det er sånn verden lukter når man er ikke-røyker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Godt den ikke er påmeldt til noe før i slutten av august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Er fortsatt litt skuffet over at Krutsi ikke er sonens søte homse. Så synes hun burde rekrutere noen homsevenner hit så vi rår noen av de her også. Lånehunden er særdeles enkel å ha i huset, men jeg blir jo bekymret når hun ikke gikk på do igår. Men hun er fryktelig søt da. Men jeg kan jo ikke ha liten hund, for jeg blir en sånn teiting som diller fælt og lar bikkja gå tur med meg. jammen, jeg kjenner jo ingen homser Men når jeg blir kjent me noen flere myndefolk, så skal jeg gjøre mitt beste ....er hunder og eier godt fornøyd. 7,5 km på sykkel. Gikk ikke så fort første delen da det var sånn is sørpe. Notere i boken at vi venter en uke igjen før man prøver den ene veien Ute og lufter skabben ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Ute og lufter skabben ja? Må da spre det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts