Kaja Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Flere som har tenkt seg hit? http://www.villmarksmessen.no/hunearena-og-valpeshow/ Påmeldingen går ut lørdag 6 april, valpeshowet er søndag 7 april Raptusen skal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Jeg skal være der hele helgen på stand, men har jo ingen valp å delta med. Men skal prøve å få tatt endel bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Jeg skal på messa på søndag uansett, så kanskje jeg stikker bortom å ser litt på valper 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Raptus er veldig glad i å bli tatt bilder av Blir koselig å se dere igjen, jenter! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Kjemelyst! 4mnd dagen til Emma, men ikke åpen for basenji går an å spørre kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Kjemelyst! 4mnd dagen til Emma, men ikke åpen for basenji går an å spørre kanskje? Spørr i vei, jeg kan godt spørre dommer direkte for deg. Om det ikke er for mange valper så kan det være at de tar imot flere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Kjemelyst! 4mnd dagen til Emma, men ikke åpen for basenji går an å spørre kanskje? Bare å melde på, de mangler valper og tar gjerne imot flere Hun ba meg bare om å si at det kunne være greit om du skrev rase ned på påmeldingen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Bare å melde på, de mangler valper og tar gjerne imot flere Hun ba meg bare om å si at det kunne være greit om du skrev rase ned på påmeldingen Kan du høre om hvilken mail påmeldingen skal til? Det står to forskjellige mailer der, nemmelig. En med K og en uten K hmm, høre om forverten vil ligge i hardtrening så kommer kanskje Kaktus også, om de åpner for "jaktbasenji" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaR Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Fikk lyst til å bli med, hvsi jeg hadde hatt en egnet hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Kan du høre om hvilken mail påmeldingen skal til? Det står to forskjellige mailer der, nemmelig. En med K og en uten K hmm, høre om forverten vil ligge i hardtrening så kommer kanskje Kaktus også, om de åpner for "jaktbasenji" Den uten K 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 (endret) Jeg har lyst til å ta meg en tur Kjedelig at ikke drenten får delta på valpeshow da, isåfall skulle jeg deltatt! Edit: Eller kan det være at jeg kan stille Nora hvis jeg spør pent? Hun er jo fuglehund, og vi trenger trening Endret 30. Mars 2013 av IreneN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Jeg har lyst til å ta meg en tur Kjedelig at ikke drenten får delta på valpeshow da, isåfall skulle jeg deltatt! Joda! Bare å melde på har snakket med dommer. Tilogmed basenjien får lov. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Joda! Bare å melde på har snakket med dommer. Tilogmed basenjien får lov. Fantastisk Da skal jeg sende en mail etterpå jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Kuult Også får jeg koooooooose på Nora igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Kuult Også får jeg koooooooose på Nora igjen Og jeg får koooose på Raptus 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Jeg har ingen valp snufs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2013 Å nei, jeg ville, men trodde det skulle være som i fjor, at villmarksmessen.var samtidig som hagemessen :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Kult! Da har jeg også meldt på! Blir kult å møte Kaktus også! (Men er han 4 mnd da?) Og Raptus! Yay! Jeg kan sikkert ta litt bilder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Kult! Da har jeg også meldt på! Blir kult å møte Kaktus også! (Men er han 4 mnd da?) Og Raptus! Yay! Jeg kan sikkert ta litt bilder Kan du ta bilder av Nora også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Kult! Da har jeg også meldt på! Blir kult å møte Kaktus også! (Men er han 4 mnd da?) Og Raptus! Yay! Jeg kan sikkert ta litt bilder Nei det er han ikke *klaske panne* Fått "godkjent" påmelding, trene litt denne uka da så Raptus (som fortiden lever VELDIG opp til navnet sitt) klarer å stå stille mer enn et aldri så minisekund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Æsj. Jeg har bare ei på 15 mnd og ei på 3.5 mnd da jeg... Vil være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Æsj. Jeg har bare ei på 15 mnd og ei på 3.5 mnd da jeg... Vil være med! Ta med den minste da Er lov med valper ned til 3.5mnd Går an å melde seg på imorgen Også tenkte jeg å poste denne til dere som skal delta: Villmarksmessen AS, Hundeaktiviteter Vi ønsker å gjøre oppmerksom på at det kan bli lange køer for å komme inn på messen. De som skal delta på valpeshow som starter kl.11:00, bør være ute i meget god tid. Betaling og henting av katalognr(startnr) gjøres i den store ringen, Hundearenaen, Hall E. Vennligst ta med kr 100,- (pr valp) i kontanter. Husk vaksinasjonsattest og vannkopp. Velkommen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Dyret er badet og klar for valpeshow imorgen Også blir det koselig å møte deg også Siri Eveline! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Når bør vi være der da Siri? Vi tenkte å være der 10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Når bør vi være der da Siri? Vi tenkte å være der 10. Tror det bør gå bra. Dem som sto i kø idag rundt åpningstid kl 10 sto i kø ca halvtime, men tror det er litt færre folk der på søndager. Det var innmari lang kø når jeg dukket opp idag ca kl 12, så mulig flest folk kommer rundt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts