Maria Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Åh kjære vene Er den kjøpt på Brio?? At det går an å bli så søt <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Åh kjære vene Er den kjøpt på Brio?? At det går an å bli så søt <3 Det er bare så vidt at det går an Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2013 Fiore (blomst)/fiori -flertall (Campo dei Fiori er en plass i Roma) Bianca Ilaria Flavia Viola Bellini Orsetta Tristana (en veninne av meg heter det ) Vitalia Allora (o=å=) Donna (dame) Sorella (søster) Calma (rolig) Dolce (søt, [tsje]) Memoria (minne, trykk på o'en som uttales [å]) Steder og vei-navn fra Toscana-regionen og nordover: Siena Chianti Alba Chiari (uttales [kiari]) Imperia Chiavari (uttales også med [ki]) Ceva (uttales [tsjeva]) Crema Lana Rosolina Udine (u uttales [o]) Selva Romola Rufina (u=o) Antella Steder og gatenavn fra Roma sentrum og omegn: Sabina Paolina (o uttales [å]) Irsina Navona (o=å) Osv, osv. Men nå må jeg dra hjem fra jobb! Freshe guttenavn, Marvin!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2013 Freshe guttenavn, Marvin!! Hehe, jeg må ha blandet med en annen navnetråd og lest "jentenavn". Fillern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2013 Tusen takk for alle navneforslagene! Den skjønne gutten endte opp med navnet Mario Oisann! Finnes det noe søtere ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2013 Saa vanvittig skjoenn da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Tusen takk for alle navneforslagene! Den skjønne gutten endte opp med navnet Mario ...og gjett HVEM som kom med forslag om Mario da...? Han ser bare helskjønn ut! Sjekk DE mørke øynene! Jeg gleder meg til å få besøk av han om noen uker. :berner: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts