SoppenCamilla Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 I dag pakket jeg hundene, saker og meg selv i bilen, og satte nesa mot Oslo. Været var strålende, veien var fri for kø, og jeg sang av full hals, til den nybrente bilcd'en. I Bærum stoppa jeg for å plukke opp Siri Eveline og sheltien Luna, og chihuahuaen Baby, om Siri Eveline passer. SiriE sa hun skulle kle på seg, og komme opp for å møte meg. Jeg benytta sjansen til å hive unna litt ting, i tilfelle hun trengte plass i baksetet, også sjekka jeg bak, om hundene hadde overlevd syngingen min. Pippa satt og kikka forventningsfullt på meg, men Skinny gjemte seg under pleddet, som vanlig. Trodde jeg, ihvertfall. Jeg klappet på pleddet, og kvitret: "Skinnyyyy!" Det føltes merkelig flatt. Jeg fortsatte: "Skinny...?" Jeg tok ut pleddet, og rista det. Ingen Skinny! Jeg heiv pleddet baki. Kom på genserene og jakka mi i baksetet, og tenkte: "Haha, har hun klart å legge seg DER! Så uoppmerksomt av meg.." "Skiiiinnyyyy!" Løftet på alle klesplagg. Ingen Skinny. Sjekka buret igjen, "SKINNY?" Tenkte på beninstasjonen, inntil e18, hvor jeg hadde fylt diesel. Jeg hadde jo ikke hatt dørene åpne, bare gått fort inn og ut.. Ringte Fredrik. Han sov. "Fredrik! Det er krise! Skinny er ikke her!" Fredrik var irriterende groggy, og skjønte ikke hva jeg mente: "Hæ? Hvor?" "I OSLO! Jeg er i Oslo! Skinny er ikke i bilen! Kan du stå opp og se om du ser henne?!" Jeg var overraskende rolig inni meg, selvom jeg var litt irritert, for jeg hadde jo ikke peil på hva jeg skulle gjøre. "...Ja.. Jeg tror jeg ser henne..?" Mhm.. Dustebikkja stakk ut av bilen FØR vi dro, og dusteeieren la ikke merke til det før jeg var TO TIMER unna! Og (h-e-l-d-i-g-v-i-s) dustebikkja stod på utsida av huset og VENTA, i minusgrader, i TO TIMER! Bare venta på å bli sluppet inn! Stakk ingen steder! Og Fredrik tok henne med seg inn i senga, under dyna, for å sove mer. Jeg kunne puste! Jeg holdt på å dø av hysterisk-stressa-krise-avverget-tenk-om-latter! Siden trafikken var så ikke tilstedeværende, så kom vi til Oslo klokka elleve, selvom vi ikke skulle møte de andre før halv tolv. Vi stod ved tigern på utsiden av Oslo S og kikka på folk. Folk som gikk forbi, folk som hadde dårlig tid. Folk som klatra på tigern, kinamannen som satte seg på halen til tigern og skrøt av den store... tingen sin. Monica kom med Chilli og Hege kom med Turte, også gikk vi og sosialiserte rundt om i Oslo. Kjempehyggelig! Og jeg fikk tatt noen bilder, til og med! Siri Eveline, igjen, veldig lei meg for at ikke du satt med Monica og Hege oppå Operataket, for bildene derfra ble kjempefine! Unnskyld! Men TUSEN takk for turen, det var dritkos, og jeg har DIGRE vannblemmer for å bevise det! *dele opp* 7 Siter
Raksha Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Herlige bilder! Men Skinny da!! Ikke skremme sånn! 1 Siter
Mud Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Herregud, du har for liten bikkje! Fine bilder av fine hunder 1 Siter
Emilie Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Deilige bilder, av noe som ligner noen veldig deilige hunder Godt lille reka ikke var kommet lenger enn til inngangsdøren deres da, hihihi. Kjenner godt til den der følelsen, hvor man sitter med hjertet i halsen takket være en dustebikkje 1 Siter
ida Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Hvem er denne herremannen, tro? Er det IW (som har lurt oss, slik at vi har trodd at hun var en treningsfreak i tjueåra)? 4 Siter
Evelzz Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Nydelige bilder Sopp, de portrettene fra toppen der var HELT awesome!! Og jeg ler av Skinny, for en raring Men hallo, den sheltien. Hvor i all verden har jeg den fra? Hvem er den sin? Jeg har tidenes deja vu-feeling på den, jeg tror jeg vet at jeg har sett den før kanskje? Eller er jeg blitt totalt skrullete nå?! Hjelp 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Hvem er denne herremannen, tro? Er det IW (som har lurt oss, slik at vi ha trodd at hun var en treningsfreak i tjueåra)? Det var en Oslomann som gikk tur med den sinnsykt flotte Oslo-Ridgebacken sin! Nydelige bilder Sopp, de portrettene fra toppen der var HELT awesome!! Og jeg ler av Skinny, for en raring Men hallo, den sheltien. Hvor i all verden har jeg den fra? Hvem er den sin? Jeg har tidenes deja vu-feeling på den, jeg tror jeg vet at jeg har sett den før kanskje? Eller er jeg blitt totalt skrullete nå?! Hjelp Jeg ble veldig fornøyd med de portrettene, selv! Det er ikke sikkert du er så skrullete, Siri Eveline kan jo utdype, men det er Luna, sheltien som har flytta inn hos henne! (Eller, de har vel hverandre på prøve, men virker som en flott match! Og hun (Luna) kommer fra Bergen! Siter
Gjest Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Åååh, dere må ta meg med på sånn Oslo-sosialisering en gang, jeg har så lyst å vandre rundt i byen og se ting! Sånne som dere har bilde av! Har ikke vært på opera-taket en gang Fint vær, fin appelsin! Siter
SoppenCamilla Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Åååh, dere må ta meg med på sånn Oslo-sosialisering en gang, jeg har så lyst å vandre rundt i byen og se ting! Sånne som dere har bilde av! Har ikke vært på opera-taket en gang Fint vær, fin appelsin! Vi kan ordne det! Haha, det var en mann som gikk rundt og rota i noe søplekasser i en minipark, og i miniparken var det en fontene, og i fontena lå en appelsin! Syns den var kul. Oslo-appelsin! Siter
Wanderlust Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Åååh, dere må ta meg med på sånn Oslo-sosialisering en gang, jeg har så lyst å vandre rundt i byen og se ting! Sånne som dere har bilde av! Har ikke vært på opera-taket en gang Fint vær, fin appelsin! Det kan alltid ordnes Kjempefine bilder, Camilla Mine kommer i løpet av mandagen 1 Siter
simira Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Fine bilder, fine hunder og fin ridgeback! Og fin ca de bou! 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Det var en veldig pen toller, Monica (regner med den er din ut fra profilen din) Synes det er så mange tollere som ikke er fine (etter min mening da), men de som er fine er skikkelig fine! Veldig fint hode og uttrykk 1 Siter
Wanderlust Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Det var en veldig pen toller, Monica (regner med den er din ut fra profilen din) Synes det er så mange tollere som ikke er fine (etter min mening da), men de som er fine er skikkelig fine! Veldig fint hode og uttrykk Tusen takk for det Det er alltid koselig å høre. Men nå er hun fullstendig nedrøyta Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Tusen takk for det Det er alltid koselig å høre. Men nå er hun fullstendig nedrøyta Hehe Hvor gammel er hun? Hun minnnet meg litt om en annen toller jeg bare elsker utseendet på også. Siter
Mardina Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Fiiiine bilder Har Chihuahua'en noe teip i ørene eller? Synes det så sånn ut 1 Siter
Wanderlust Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Hehe Hvor gammel er hun? Hun minnnet meg litt om en annen toller jeg bare elsker utseendet på også. Hun er litt over 4år 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Hun er litt over 4år Og jeg skjønner nå hvorfor jeg synes din er så vakker, for tolleren jeg snakket om er Rådeskogens First Temptation. Jeg passet henne litt da hun var liten, lille Tia Bildene er flotte, Soppen! Så ut som et kjempekoselig treff 1 Siter
SiriEveline Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Nydelige bilder Sopp, de portrettene fra toppen der var HELT awesome!! Og jeg ler av Skinny, for en raring Men hallo, den sheltien. Hvor i all verden har jeg den fra? Hvem er den sin? Jeg har tidenes deja vu-feeling på den, jeg tror jeg vet at jeg har sett den før kanskje? Eller er jeg blitt totalt skrullete nå?! Hjelp Hun er fra Bergen ja, og du har nok sikkert møtt henne tror jeg. Sammen med *Mokken*, som ihvertfall har bilde av henne, Em og Harly. Het Poppy Fiiiine bilder Har Chihuahua'en noe teip i ørene eller? Synes det så sånn ut Hun har det ja, ene øret henger litt så hun får litt hjelp slik at det blir stående Siter
Mardina Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Ahh, skjønner. Virker som en kul Chihuahua uansett Siter
SiriEveline Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Ahh, skjønner. Virker som en kul Chihuahua uansett Hu er dødskul! Møtte hu første gangen igår, og min venninne har nylig tatt henne over. Hun er lite sosialisert og miljøtrent men tok bytur på strak arm, ikke blitt løftet en eneste gang, om man ser bortifra litt dyttehjelp opp en for høy kant på Operaen. Tilogmed rulletrapp gikk fint 1 Siter
Wanderlust Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Skrevet 23. Mars 2013 Og jeg skjønner nå hvorfor jeg synes din er så vakker, for tolleren jeg snakket om er Rådeskogens First Temptation. Jeg passet henne litt da hun var liten, lille Tia Bildene er flotte, Soppen! Så ut som et kjempekoselig treff Hehe, nei, det er nok noen likheter 1 Siter
Recommended Posts