HHC Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Jeg og samboer snakket om det at Thomas kom til å havne på luksusfellen med den holdningen han hadde til penger og forbruk. Jaggu har han ikke vært der allerede. Det var det første venninna mi sa da han kom inn, for hun husket ham Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 31. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2013 Jeg og samboer snakket om det at Thomas kom til å havne på luksusfellen med den holdningen han hadde til penger og forbruk. Jaggu har han ikke vært der allerede. Visste jeg hadde sett han før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Erre muli' å kappe av de arma på hu Triana eller? Jeez... (Føler også for å nevne at hun ene har shavet sine legger, lår og armer så langt, og det er bare det jeg har lagt merke til tilfeldig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Kan man ikke se neste episode dagen før sånn som igår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Det har ikke gått tidligere, så kanskje det var en feil i går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Skjer med at KR begynte å grine fordi han dreit seg ut litt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 jeg har sett mandag og tirsdags alt jeg, for det ligger ute en dag før på nett om du er kunde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Skjer med at KR begynte å grine fordi han dreit seg ut litt? Er man full så er man full Ellers synes jeg Magne er så morsom, herregud for en rar mann! Jeg blir litt fascinert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 "og det var bakskyer, og framskyer, og ved-siden-av-skyer, og overskyer og underskyer og BÆÆÆÆM!!! Masse skyer! Helt syyyykt ass!" Woaw! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 "og det var bakskyer, og framskyer, og ved-siden-av-skyer, og overskyer og underskyer og BÆÆÆÆM!!! Masse skyer! Helt syyyykt ass!" Woaw! De har sikkert fått litt fleinsopp av tv3 for å lage god tv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Dere som har sett noen episoder fram, ikke avslør!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Dette var jo fra dagens episode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 mente såklart som i fjor , ikke igår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Dere som har sett noen episoder fram, ikke avslør!!!!!!! Det skjedde i sta altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Det skjedde i sta altså.. Jaa, men sånn generelt : Pviste ikke at man kunne se episodene før de gikk på tv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 3. April 2013 Rapporter Share Skrevet 3. April 2013 Åh, nå kommer sikkert Amir inn igjen... EDIT: åh phew.. Ellers så er jeg DRITLEI av Tina.. Hu er så jævli bitch og så full av seg selv.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. April 2013 Rapporter Share Skrevet 3. April 2013 Tina is a biaaaaatch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Det hadde vært SÅ kult om Mari fikk makt til å sende ut ei jente på parsermonien pga smykket, også sende ut Tina DA hadde det kommet røyk ut av øra hennes tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Par seremonien idag er spenstig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Par seremonien idag er spenstig Ja takk til spoiler (for oss som driter i om ting blir avslørt ) Men lag det i spoiler da, for andre sin skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Spoiler om hvem som ryker Ariel går ut Tina er rett og slett fæl synes jeg... grøss og gru! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Send på pm i stedet a, hvordan skal jeg nå klare å ikke se i spoiler?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Send på pm i stedet a, hvordan skal jeg nå klare å ikke se i spoiler?! vi brukte da spoilere ifjor også også blir jo kaja så vanvittig nyskjerrig!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Jaannnnnmmmmmmen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Fantastisk saftig spoiler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts