Castella Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Jeg har sett en halv episode av paradise... det var så teit at jeg satt og vred meg i sofaen... nei takk du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Er selvfølgelig Kristian Rene som er morderen. Hallo liksom! sånn btw så syntes jeg hele morder greiene er utrolig teit spesielt når det vises klipp fra ting folk har sagt med ekko og 'gammeldags' filming . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Det kan jo være Sander også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Tror sander eller kristian rene hvis det ikke er ei jente som har kledd på seg gutteklær? Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Tror ikke det er Kristian Renee jeg.. For Kristian Renee må det jo være enklere å beholde de nye på hotellet? Tror heller ikke Mats ville gitt han det oppdraget. Tipper litt på Sander jeg også gitt. Han har vi nesten ikke sett på sånn "intervju" om hele den der greia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Jeg tror Sander! Og liiiiker at KR er inne igjen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Viste det! Den dusten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Var så sikker på at det ikke var han jeg herregud jaja, håper Magne kommer inn igjen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Var så sikker på at det ikke var han jeg herregud jaja, håper Magne kommer inn igjen jeg Han er jo stokk dum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Han er jo stokk dum Heller han enn Birger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Han er jo stokk dum Han er jo så morsom og koselig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Han er jo så morsom og koselig ! Deg om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Heller han enn Birger. Det er jeg enig i:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Birger irriterer meg :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Når hun Oda begynner å kommentere Jazzgeir sine innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Når hun Oda begynner å kommentere Jazzgeir sine innlegg OMG, jeg mååå inn å se!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 OMG, jeg mååå inn å se!! Hvor?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Hvor?? På sia til jazzgeir, på kommentarfeltet til den siste episoden ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-11-en-slem-versjon-av-admiral-ps-kallenavn/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 6#58@6*#^(#(6@9#*6-6'(6#6*#6#6!!!!!!!!!!! Charlotta mari er stygg i hodet. Punktum finale.finito. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Arti:) Men denne sesongen er kjedelig, ingen pene å se på av hverken gutter eller jenter nesten og de virker ikke til å ha annet enn bomull mellom øra., jeg håper KR vinner og en eventuell ny jente. Jazzgeir ❤ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Artig at det skjer noe! Neste uke håper jeg indelig Tina ryker, er så møkk lei frøken Bitch. Birger også. (Og syntes det er litt morsomt, samboeren syntes jo PH er SÅ teit og sukker hver gang jeg tar tv-en, men i går så glemte jeg det og måtte se på laptopen. Hvem var det ikke som da tok av hodetelefonene og så mer på laptopen enn X-Boxen? Jo han! Hvem spurte ørti spørsmål fordi han ikke fikk med seg hva folk sa? Jo han! ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Jeg kjenner jeg varmer litt opp til Birger jeg. Stakkarn prøver litt vel hardt, og ting som kommer ut er bare kleint, men likevel. Lurer på om han er halvnormal under all fjasinga si? Ellers er jeg superglad for at Magne kom inn igjen, og at Charlotta bitchierichie gikk ut. Altså, hun kan ikke forvente noe annet etter hun har sagt til nesten alle at hun vil bytte ut Birger? Priceless hvordan kjeven til Tina nesten nådde bakken. Elsker at de har mistet kontrollen, digger at PH har blitt underlagt underdogsas regime . Det er jo nesten ingen igjen av de som tilsynelatende så sterke ut i starten. Lurer på om dette er spill fra deltakernes eller produksjonens side. Morsomt er det likevel ! OY. det ble mye 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Jeg og samboer snakket om det at Thomas kom til å havne på luksusfellen med den holdningen han hadde til penger og forbruk. Jaggu har han ikke vært der allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts