Gå til innhold
Hundesonen.no

Et lite "heisann"....

HeliX

Recommended Posts

Heisann allesammen på Hundesonen!

Jeg har tidligere vært ganske aktiv på Canis, men så fort at de jeg hørte mest på, flyttet over til hundesonen - så det er vel på tide jeg dilter etter.. ;)

Jeg er en 29 år gammel (ung) gutt, har ikke hund selv for tiden - men er på utkikk. Har vokst opp med stående fuglhund - engelsk settere, vorstehe, og breton. Er i dag litt "avlastningshjem"/helgepappa for den hårete "broren" min dere ser bilde av i avatar'en min - en strihåra vorstehhanne av beste og værste sort :wink:

I fritiden driver jeg litt med jakt, litt med fiske og litt snowboardkjøring (total nybegynner, hehe) På hundesiden har jeg ikke drevet med så mye forskjellig, har gått litt utstilling tidligere, jakt og ellers stort sett bare hverdagslydighet.

Er det noe ellers dere lurer på, er det bare å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjapt - fikk jo respons med en gang! Artig - virker som et koslig forum dette da! Jeg fikk ihvertfall et veldig godt førsteinntrykk.

Og joda Anne - jeg blir sikkert å spørre om mye etterhvert, men for nå prøver jeg vel egentlig mest å gjøre meg litt kjent med forumet, og leser for livet på innleggene her.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...