Papillon Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Raser/blandinger vi har hatt i hus enten hos mamma eller pappa; Irsk setter/labradorblanding - Jenna. Glemmer ikke når jeg kom hjem fra SFO og hun ikke kom løpendes imot meg. Skjønte at noe var galt, pappa hadde gitt henne tilbake til oppdretter Ekstremtmiksavallt (bla. schäfer, labrador, golden, boxer, terrier, bc ++++) - Tasha. Hun så ut som en strihåra, tricolor liten bc. Finsk støver/rottweilerblanding - Tassen. Har nå papillon og bc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 De samme som jeg fortsatt har; shetland sheepdog (siden 1995) og australian shepherd (siden 2009). Har nå også en schäfer i huset, men hun er ikke min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 "Mine"/familie: NEG Schnauser AH/Tervuerenmix- senere hans datter blandet med AH igjen. Greyhound med pittelitt attåt Mine/Våre: Anatolsk Gjeterhund Kelpie Welsh Springer Spaniel Parson Russell terrier AH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Jeg vokste opp med katt jeg; hund kom ikke i hus før jeg ble voksen og flytta for meg selv. Har hatt: Tervueren Akita Inu Blandingshunder - golden/schäfer/labrador/doberman og akita inu/malamute Har nå: Stabijhoun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Vokst opp med en stk boxer. Har selv hatt 5-6 boxere. Har nå en boxer og en korthåret saluki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Jeg er vokst opp med en border collie vi fikk da jeg var 13, og som jeg hadde hovedansvaret for, men han ble igjen hos mine foreldre da jeg flyttet for meg selv. Han ble avlivet nå i sommer, 16 år gammel. Vi var også fosterhjem for to omplasseringshunder da jeg var i tenårene, vi hadde først en liten tispe som vi ikke vet hva var blanding av (korthåret, svart, ca 15 kg kanskje), så hadde vi en engelsk setter/bc-blanding som stort sett var setter i hodet Nå har jeg eurasier, og har også bodd med en rottweiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Jeg har nå en japansk spisshund, og det var min andre hund. Min første hund var en blanding. Men har også overtatt en schäfer et halvt års tid som jeg hadde gått så mye tur med at hun var mer knyttet til meg enn til eierne til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Raser jeg har bodd med: Schæferhund Sankt bernhardshund *kremt* Har hatt korthåret vorsteher, pointer og groenendael (x5). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Raser jeg har/har hatt: 1 x Border collie/Australsk kelpie 1 x Border collie 4 x Malinois Raser jeg har bodd med: Schæferhund Sankt bernhardshund Groenendael *kremt* Har hatt korthåret vorsteher, pointer og groenendael (x5). *Kremt,kremt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Blandingshunder (en labrador/lundehund/schæfer og en flat coated retriever/dobermann med muligens noe schæfer attåt). Tollere (x 3). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 (endret) Egne: Collie Schäfer x 3 Berner sennenhund x 2 (en er deleid,men bor her) Bodd med/hatt eneansvar for over lengre tid som voksen: Schäfer x 5 Basset hound Strihåret vorsther Golden Bodd med som barn Mix bc/buhund x 3 Dunker Hygen Schweitserstøver Endret 11. Mars 2013 av Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Hunder familien har hatt: - Grand Danois - Labrador - Rottweiler-dachs-mix Hunder vi har nå: Mellompuddel x1 Storpuddel x1 Synes det er så gøy å klippe at jeg klipper bestemor sin storpuddel og min tantes mellompuddel i tillegg til våre, og jeg er like glad i de som mine egne, regner de litt som mine, i hvertfall i hjertet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 I barndomshjemmet Dvergpuddel x 4 Hatt selv: Leonberger Border collie x 3 Japansk spisshund Har nå: Belgisk fårehund x 2 (malinois+tervueren) Dvergpuddel (som er datter sin) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Har hatt: Blanding golden / grønnlandshund. Blanding Karelsk bjørnehund / border collie. Har nå: 2 X Dansk / Svensk gårdshund. Shiba Boston terrier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Vokst opp med: Leonberger Dachs Curly coated retriever Bearded Collie Border Collie Schäfer Hunder under samme tak: Rottweiler/irsk setter blanding Egne: Saluki Mops Nåværende: Mops x 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camare Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Vokst opp med: -puddel -labrador -dachs Nå har jeg 2 dachser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Vokst opp med Vorseh, min far har nå 2. Selv har jeg eid en Rottweiler/dobermann-blanding (min første egne hund). Idag har jeg 3 (4) Dansk svensk gårdshund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Hatt en eventyrblanding, australsk gjeterhund og en labrador Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 West Highland White Terrier (sammen med mamma) 1 x Schäfer etter showlinjer 2 x Schäfer etter brukslinjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunkereier Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Pointer x2 (familiens hunder) Dunker Har store ambisjoner om flere raser på sikt, men trenger litt bedre plass og ikke minst, økonomi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Collie (1 stk + en som bodde hos meg noen måneder som flyttet til foreldrene mine) Blandingshund (2 stk) Groenendael (4 stk) Tervueren (1 stk) Rottweiler (1 stk, har nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica (= Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Vokst opp med verdens fineste Riesenschnauzer (hun er 12 år i år) og nå eier jeg en Dvergschnauzer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Familiehunder/ i oppveksten: 2x Schæfer 1x schnauzer Mine/ våre: 1 mix (labbis x terv) 1 labbis 1 pyreneisk gjeterhund 2 australsk kelpie (nåværende ) Besøkshund: Engelsk springer spaniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Raser jeg er oppvokst med : Border collie Schæfer Golden retriver Som jeg har hatt : Engelsk cocker spaniel Nå: Border collie, Blanding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Jeg/vi har hatt: Norsk elghund grå - omplasseringhund (defekt jakthund ) jeg praktisk talt vokste opp med, skikkelig gromgutt, men kunne ikke tenkt meg å ha den rasen igjen. Jämthund - først nok en omplasseringshund som fikk leve med oss til han ble gammel og grå(ere ) og ikke orket mer, så en valp som dessverre ble påkjørt (utenom båndtvang, på egen gård ) Alaska husky Jeg/vi har: Jämthund - kullsøster til valpen som ble påkjørt, herligste jämttispa jeg vet om Alaska husky Papillon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts