Gå til innhold
Hundesonen.no

Turn-on


Papillon
 Share

Recommended Posts

*Host* Mammutjegerne *Host*
Oh Yes! Jeg var jo et nerdete lite barn og ønsket meg alltid bøker til jul etc. Helst så tykke som mulig. Min dypt kristne tante presterte å gi meg første bind i serien når jeg var 12 og mamma kjøpte resten :lol:

Etter noen år leste mamma de selv og nå er regelen i familien at vi ikke får gi bøker eller filmer vi ikke har sett. Derfor har jeg lest nesten hele Twilight - serien faktisk. Nesten.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaangt hår! Gjerne lenger enn meg! (Og jeg har laaangt hår) Digger menn med langt hår. Åh. Gjerne med litt skjegg i tillegg, men det må holdes rent, pent og stelt! Det er et must. ;)

Utover det er IQ også viktig. Og noe fellesinteresser er en fordel. Hvertfall om det skal ha forhold-potensiale og ikke bare er en flørt. Da er ikke interessene så viktig, men IQ'n spiller fortsatt stor rolle.

Interesse for dyr, hund, friluftsliv og fiske er et annet must!

Kroppsbygning har ikke så mye å si (kjærlighet gjør blind? :lol: ), men han må ha glimt i øyet og sjarm!

Humor er også vanvittig viktig. Jeg har elendig humor selv så han kan ikke være for seriøs.

Men noe av det viktigste (i tillegg til det lange håret :drool: ) er likevel tålmodighet. For det mangler jeg. Jeg er impulsiv, humørsyk og rastløs så det er veldig turn-on når noen overlever det! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hyggelige snille menn, som ikke skal ha deg til sengs med en gang man treffer dem.

- Menn i arbeidsbukse (ala snekker/elektriker) :drool: Vet ikke hvorfor, men jeg synes det er skikkelig sexy :D

- Humor

- Menn som tør å vise følelser ovenfor meg, selv ute blandt folk.

- God hygiene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke direkte turn-on (turn-on er vel at man blir tent av det? Er jo ikke akkurat slik at jeg blir tent av god munnhygiene :lol:) men her er noen ting eg likar;

- God overall hygiene. Med mindre vi snakker skitur eller joggetur i forkant er ikke svetteringer eller lukt spesielt sexy.

- God kroppslukt. Enkelte lukter bare GODT :heart:

- Menn som ikke er fulle av seg selv "megmegMEG", men har selvtilitt på en naturlig måte. Om han er litt sjenert i begynnelsen er det bare søtt

- Lyder. Ja, sånne fine sukkelyder

- Menn som spontant kysser deg i panna eller på hånda. Eller munnen. ELSK. :heart:
- Romantiske menn. Se over. DÅN.

- Evne til å le av allt det håpløse jeg sier og å ikke bli oppgitt over min livlige fantasi som jeg gjerne deler og ekstreme glemskhet og vimsethet (viktig)

- Kanskje litt sært, men, mannen må ha en evne til å kunne uttrykke seg någenlunde skriftlig. (Jeg kunne sikkert ikke vært sammen med en med alvorlig dysleksi.)

- Like å være ute å gjøre ting. Ikke nødvendigvis være Birkebeinerkandidat, men like å være på tur, det må han. Trenger ikke nødvendigvis å ha supertrent kropp, men en kropp som reflekterer å ikke bare sitte i soffan :)
- Være glad i dyr og spesielt mine to. :ahappy: Kult er det også når han viser interesse, han har lånt med seg "Ikke skyt hunden" og synes læringspsykologi er kjempeintressant!

- Fint at han har egne interesser også, at det er stikk motsatt mine egne er vel egentlig bare bra. Saxofonist er kult!

åh, jeg snakker vist om typen. Heldig jeg! Herregud, jeg har en hemmelig frykt for at han plutselig snoker seg inn på hundesonen og leser dette. Tenk så flaut. :|

Btw, jeg synes hundesonen begynner å ligne mere og mere på kvinneguiden, med GU-tråder og tråder for turn-off og turn-ons :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor ja, helt klart

veltrent med sunt kosthold

sjarm (men hva som er sjarmerende er individuelt da, klarer ikke å forklare det med ord :P)

omtanke for andre og hjelper til på eget initiativ

selvsikker og utadvendt, attitude (uten å bli eplekjekk og bedreviter med nesa i sky)

friluftsnyter

en man kan diskutere med uten at man må være enige i alt

være seg selv men samtidig kan tilpasse seg miljøer

egne hobby(er)/interesse( r) og noe han brenner for

glad i dyr

Jeg er helt enig i både turn-offs and ons :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...