Artemis Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Så i BIS-finalen finner vi: Labrador retriever Australian shepherd Tibetansk terrier Berner sennenhund Skye terrier Petit basset griffon vendeen King charles spaniel Fikk jeg med alle? Og de rette rasene? Siter
Guest Michellus Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Aussie.. Aussie.. Aussie.. Aussie.. Aussie.. Aussie.. Aussie.. Aussie.. Aussie.. Aussie.. Aussie.. Aussie :aww: Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Setter definitivt en knapp på aussien av disse ja. Synes berner sennenhunden var kjedelig, labradoren feit, tibetansk terrier ikke min type hund, skye terrier det samme, petit basset samme og king charles iallefall ikke Siter
SusanneL Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Til forsvar for de litt redde hundene - det ER veldig spesielt for en hund (og ikke minst eier) å gå inn i en sånn ring. Spotligt rett på, tusenvis av folk som skriker, hojer og klapper og en superspent eier/handler som kanskje ikke gir allverden av støtte... Husker BIS veteranringen på Stora Stockholm - mørkelagt og man så kun et par meter foran seg, buldring og brak fra publikum. Heldigvis hadde min vært på 100 utstillinger tidligere, men endog - hun nølte litt likevel, ja. Dobbelt så stort var var verdensutst. i Belgia (også veteran - men rett før BIS'et). Ikke bare, bare - selv for drevne hunder og eiere å holde nervene i kontroll, nei.. Hunden min var en blid og herlig hund, hun - vant BISet begge steder, men hun logret ikke akkurat... Så ja - noen lar seg berøre litt av dette, men bør jo "tine opp" litt etterhvert, synes jeg. Susanne 5 Siter
HHC Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Til forsvar for de litt redde hundene - det ER veldig spesielt for en hund (og ikke minst eier) å gå inn i en sånn ring. Spotligt rett på, tusenvis av folk som skriker, hojer og klapper og en superspent eier/handler som kanskje ikke gir allverden av støtte... Husker BIS veteranringen på Stora Stockholm - mørkelagt og man så kun et par meter foran seg, buldring og brak fra publikum. Heldigvis hadde min vært på 100 utstillinger tidligere, men endog - hun nølte litt likevel, ja. Dobbelt så stort var var verdensutst. i Belgia (også veteran - men rett før BIS'et). Ikke bare, bare - selv for drevne hunder og eiere å holde nervene i kontroll, nei.. Hunden min var en blid og herlig hund, hun - vant BISet begge steder, men hun logret ikke akkurat... Så ja - noen lar seg berøre litt av dette, men bør jo "tine opp" litt etterhvert, synes jeg. Susanne Ikke minst kamera midt i fleisen om man er heldig! Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Jeg tipper at labradoren vinner. Aussie nummer to. Kan hende jeg forandrer meningen etter å ha sett hundene igjen. Tror kanskje at jeg heier på berneren. Siter
Shlush Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Så i BIS-finalen finner vi: Labrador retriever Australian shepherd Tibetansk terrier Berner sennenhund Skye terrier Petit basset griffon vendeen King charles spaniel Fikk jeg med alle? Og de rette rasene? Jeg tipper Aussie, labrador, king charles og berner sennen blir plassert! Egentlig i rekkefølga labbe, aussie, king charles, berner... Hmm! Egentlig er det ingen meg-raser der. Så da håper jeg på Aussien egentlig hehe! Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Velger de ut flere hunder enn BIS og nummer to? Siter
Maria Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 I finalen heier jeg på aussien og tibben. Heia ! Ingen av rasene jeg liker best i BIS, men ok. Alltid stas å se på. Jeg tipper labrador nr 1, basset nr 2, aussie nr 3 og skye nr 4..! Så nettopp toy group.. Æsj. Var så mange fine der. Synd king C. vant egentlig. Heiet på papillon seff. Men pekingneser... Really?? Skulle aldri vært lov... Siter
Guest Michellus Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 BIS1, 2, 3 og 4 mener jeg? Edit: Nevermind then Siter
Shlush Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Spenningen stiger!! Kom an, bli ferdig å bable nå da Start nå! Aussie aussie Kan ikke svare på om det var en BRA aussie da jeg ikke kan rasen. hehe Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Var det jeg synes å huske ja. At de bare plukker ut to. Nå er det jo bare syv grupper da. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Hey BASSET!!! - Min favoritt - drit i alle de andre............... Siter
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 OK - jeg gir meg - den labbisen har IT - stilig hund Siter
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Jeg har tre jeg heier på Basset, Labbis og Aussi Siter
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Liker labradoren litt likevel jeg. Så holder en knapp på den og aussien! Siter
Guest 2ne Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Labbisen, bassetsaken, aussien og berneren tror jeg Så får vi se om jeg har like flaks nå som i stad Siter
Guest 2ne Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Bare to ja *kremt* Labbisen og bassetsaken da Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Tror basseten, labradoren og aussien kan gjøre det bra. Har mest tro på de to førstnevnte. Ingen stor fan av noen av gruppevinnerne. Jeg er kresen. Siter
KristinR Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Skrevet 10. Mars 2013 Basseten var veldig sjarmerende. Siter
Recommended Posts