SiriEveline Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 07.00 - Frokost, havregryn og melk, enkelt! 08.00 - Morgentur i heerlig vær 09.00 - Logger seg inn på jobben, må være verdens eldste fungerene program! 10.00 - Tar meg en kaffekopp 11.00 - Kikker opp på smileveggen som er laget sammen datteren til kollegaen 12.00 - Sjekker opp hvor stor/tung henger ene leiebilen kan trekke 13.00 - Ler av en tråd her på sonen 14.00 - Vaffel fredag! 15.00 - Passer på å drikke nok vann 16.00 - Sjekker at det er nok drops i skålen vår 17.00 - Klar for å dra hjem (dvs. rett på hundetrening) 17 - 19 ble brukt til å kjøpe notatbok til hundetrening, kjøre til Drammen, se på litt ringtrening så da tar vi heller flere bilder fra lydighetstreningen. (beklager kvaliteten på treningsbildene, men hallen er omtrent umulig å ta bilder i...) 7 Siter
MegaMarie Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Jeg syns det var fine treningsbilder jeg 3 Siter
SiriEveline Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Jeg syns det var fine treningsbilder jeg Tusen takk! Blir bare litt rart skjær i dem, men dette er jo de beste av dem da Siter
ida Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Fine dagen Hvilken hund har du for tiden? Siter
borderen Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Fine bilder fra hundeparken spør du meg! 1 Siter
Teserere Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Dårlig kvalitet ? skulle spørre hva du tar bilder med for jeg syns det var fine bilder jeg! Siter
SiriEveline Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Dårlig kvalitet ? skulle spørre hva du tar bilder med for jeg syns det var fine bilder jeg! Takk, jeg er av og til i overkant av kritisk på bildene mine. Bruker et D7000 og her brukte meg 85mm med blender 1.8 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Synes bildene var kjempefine Jeg og lurer på hvilken hund du har nå! Har ikke fått med meg at du har prøvehund jeg? Fortell fortell! Siter
goJJo Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Ååå, fine bilder av mine og Er det greit jeg legger de ut på facebook? Siter
SiriEveline Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Ååå, fine bilder av mine og Er det greit jeg legger de ut på facebook? Bare å legge ut Siter
SiriEveline Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Synes bildene var kjempefine Jeg og lurer på hvilken hund du har nå! Har ikke fått med meg at du har prøvehund jeg? Fortell fortell! Ingenting er sikkert enda, men har en sheltie frøken på prøve Siter
Kaja Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Så spennende SiriE! Og søte Gunther(?) når han ligger å tittet 3 Siter
Ganzie Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Ingenting er sikkert enda, men har en sheltie frøken på prøve Hallllooooo, du kan ikke bare si sånt uten å komme med navn og nummer Siter
SiriEveline Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Ingenting er sikkert enda, men har en sheltie frøken på prøve Hallllooooo, du kan ikke bare si sånt uten å komme med navn og nummer Kommer nok om hun flytter hit offisielt. Men det er fremdeles bare prøvetid Siter
MonicaT Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Skrevet 4. Mars 2013 Ingenting er sikkert enda, men har en sheltie frøken på prøve Såååå spennende 1 Siter
Marianne&Java Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Skrevet 4. Mars 2013 Så spennende SiriE! Og søte Gunther(?) når han ligger å tittet Aaaw, nå ble jeg glad da Er Günther ja, men det har du sikkert skjønt alt Syns det ser ut som om han har sett noe utrolig sjokkerende, men han kan ikke se ordentlig fordi han har fått beskjed om å ligge OMG liksom 1 Siter
Recommended Posts