Symra&Pippin Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg vurderer sterkt å selge campingvogna mi. Den har vært en trofast venn på utstillingsturer i inn- og utland og vi har koset oss veldig i den! Det følger med fortelt og soltak. Jeg selger den fordi vi ikke kommer til å stille ut på et par år og jeg trenger pengene til oppussing av huset mitt. Det er en Caravelair Antares Luxe 400. Det er en liten og lett kjørevogn. Tekniske data finner man her. Den er meget pent brukt og i fullgod stand. Jeg har ikke så mange bilder her og nå, men det ligger noen akkurat like vogner på bl. a. Finn som man kan kikke på. Her er den: Forteltet: Et par rotebilder: Dette bildet har jeg tatt fra et annet sted, men sånn ser det ut inne: Jeg selger den til sonenpris, litt billigere enn de selges for andre plasser. 60 000 hadde jeg tenkt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 *ønsker seg hengefeste og plass til campingvogn tror jeg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Det hadde vært noe, men tror dessverre jeg får klare meg uten noen år til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Du har jo glemt det viktigste... For oss "kjerringer bak rattet" som ikke er så flinke til å rygge dem på plass - det er en LETT vogn, praktisk talt alle normale biler har lov til å trekke den og den er grei å dytte på plass manuelt.. Caravelairene er stilrene og "enkle" vogner - ikke masse krimskrams. Lyse materialer og smakfulle farger, samt usedvanlig romslige selv med beskjedne ytre mål/vekt. Neppe noe for innbitte vintercampere, tror jeg, men varmeapparatet er mer enn tilstrekkelig for å varme opp vognen både tidlig vår og sen høst. Jeg har en nesten maken (men en modell 416) og er kjempefornøyd i alle fall. Susanne 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Du har jo glemt det viktigste... For oss "kjerringer bak rattet" som ikke er så flinke til å rygge dem på plass - det er en LETT vogn, praktisk talt alle normale biler har lov til å trekke den og den er grei å dytte på plass manuelt.. Caravelairene er stilrene og "enkle" vogner - ikke masse krimskrams. Lyse materialer og smakfulle farger, samt usedvanlig romslige selv med beskjedne ytre mål/vekt. Neppe noe for innbitte vintercampere, tror jeg, men varmeapparatet er mer enn tilstrekkelig for å varme opp vognen både tidlig vår og sen høst. Jeg har en nesten maken (men en modell 416) og er kjempefornøyd i alle fall. Susanne Helt enig Susanne, de er både pene og veldig praktiske. (Det er nesten så jeg håper ingen vil ha den! ). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg sikler på vogn, men tror fornuften ber meg vente til jeg er ferdigstudert Den var veldig fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Har du totalvekt på den? Bare fordi jeg er nysgjerrig og drømmer fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Alle mål står her, jeg synes det er litt vanskelig å tyde jeg, der står jo mange tall for vekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Alle mål står her, jeg synes det er litt vanskelig å tyde jeg, der står jo mange tall for vekt. Den veier 772kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 25. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Den veier 772kg. Det tror jeg jaggu du har rett i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Bump! Har ikke solgt denne ennå jeg, men nå legges den snart ut på Finn. Noen her som er interessert kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts