Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Jeg savner smilyene som var før nissesmilyene jeg. De som var som disse: :(:P:P :? =D> [-X Savner spesielt den "lol" smilyen som var før' date= figuren hadde jo totalt latterkrampe, den var bare konge!

Håller med! Saknar den något enormt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være sær eller noe men dette er da helt feil smileys!Hvor er L.O.L smilyen?Den var jo dødskul? :-o <--------- suprised ser jo ond ut.

Edit:ser nå at det ikke bare er meg som reagerte :wink: (<------for et utrykk :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.. Noen av de nye smileyene sr dårlig ut.. Den eneste som er søt er denne rødmende :oops:

Skal gå igjennom smileyene etter en tur med hunden så gjør jeg et nytt forsøk og ser om dere kommer til og like de bedre..

Å for en snill og oppofrende webmaster...sukk..... blir nesten litt rørt... =D> =D> =D> =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - er det bare jeg og min nettleser som ikke får opp alle smiley'sene?

"Whistle", (får ikke satt den inn engang) og denne: :-& og denne: :-({|=

og denne: [-o< og denne: :-$ og denne: [-( og denne: :-k og denne: :D/ (Sick, Boo hoo!, pray, shh, not talking!, think og dancing) får jeg bare opp som rare firkanter. Er det bare IE'en min som erter meg, eller får ikke dere heller disse opp?

Er jo kjempe-nysgjærrig på hvordan de ser ut, hehe

mvh

- HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - er det bare jeg og min nettleser som ikke får opp alle smiley'sene?

"Whistle", (får ikke satt den inn engang) og denne: :-& og denne: :-({|=

og denne: [-o< og denne: :-$ og denne: [-( og denne: :-k og denne: :D/ (Sick, Boo hoo!, pray, shh, not talking!, think og dancing) får jeg bare opp som rare firkanter. Er det bare IE'en min som erter meg, eller får ikke dere heller disse opp?

Er jo kjempe-nysgjærrig på hvordan de ser ut, hehe

mvh

- HeliX

Får heller ikke de opp..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Stoffbur var jo en idé! Det tror jeg ikke hun har noe forhold til fra før, så da er det kanskje mulig å begynne helt fra start med positive assosiasjoner. Det skal jeg prøve!
    • Det høres jo ut som du må jobbe med å gjøre bil til noe mer positivt som et separat prosjekt. Det fikser du! Kan du ha med bur på trening og sette ut et annet sted for pause/hvile? Eller teppe et sted du kan binde henne? Vil et stoffbur funke og være annerledes nok til å senke terskelen litt? Kompostgrinder?
    • Det viser seg nå at hun rett og slett har traumer relatert til bilkjøring og spesielt det å bli forlatt alene i bil. Det er såpass alvorlig at jeg ikke har lyst til å gå nærmere inn på det ettersom tidligere eier ikke er her og kan forsvare seg, men dette gjør det ekstremt vanskelig både å gå på kurs og delta på treninger, ettersom jeg ikke kan "pause" henne i bil (da blir hun så stressa at det ikke er mulig å få kontakt med henne i det hele tatt). Hun har rett og slett ingen steder å slappe av på kurs/trening. Dette er utrolig fortvilende og jeg kjenner meg litt motløs akkurat nå... Hun er veldig trenbar og en kjempesøt hund innafor de rammene der hun føler seg trygg, men skal jeg ha sjans til å få gjort noe med øvrig problematferd (som det viser seg å være mye av) må vi gå på kurs og trene...
    • Takk, er veldig trist men vi fikk over 12 år sammen så litt trøst i de gode dagene.
    • Kondolerer❤️💔 Er vondt å miste sin beste venn🌸
  • Opprett ny...