Com Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Neongul Björkis sele str 1 selges pga den ble for stor. Kun brukt en gang. Kjøpt på Zoo1 for 600 kr. Bud ønskes. Kan hentes i oslo, stavanger eller kristiansand. Denne selen bare i neongul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Hvem passer størrelsen til? Antar størrelse 1 er den minste... halsomkrets? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 4. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 ifølge björkis sin hjemmeside så passer selen til hunder med mankehøyde 48-52 cm og vekt på 18-20 kg. Ble akkurat litt for stor til min hund som er på str med en liten border collie. Det finnes også en str "0". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Er det mulig å få prøvd den i Oslo en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Da er den for liten til Odin ihvertfall ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Da er den for liten til Odin ihvertfall ja.for LITEN??? :-P håper du mente kovu nå :-P 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Tipper den passer Doffen. Str. er litt for stor til Nora både her og der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Var det jeg håpet han veier 20 kg og bruker 45 ish i halsbånd nå, han legger seg stadig litt ut, håper fortsatt det er mulig å prøve den da Com, evnt får jeg bare kjøpe den og håpe på det beste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Min størrelse 1 sele passer ikke Arya i ryggen, så jeg tror den vil bli for kort for doffen og ikke bred nok rundt manken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Var det jeg håpet han veier 20 kg og bruker 45 ish i halsbånd nå, han legger seg stadig litt ut, håper fortsatt det er mulig å prøve den da Com, evnt får jeg bare kjøpe den og håpe på det beste Str 1 en for trang i halsen til Harly, og akkurat passelig i ryggen, så jeg tviler på at den passer Doffen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Var det jeg håpet han veier 20 kg og bruker 45 ish i halsbånd nå, han legger seg stadig litt ut, håper fortsatt det er mulig å prøve den da Com, evnt får jeg bare kjøpe den og håpe på det beste Str 1 en for trang i halsen til Harly, og akkurat passelig i ryggen, så jeg tviler på at den passer Doffen. Gah. Men ingenting passer doffen jo. Han har vokst ut av den røde non stop selen pga pelsen nå. Så han må ha en ny trekk sele! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Gah. Men ingenting passer doffen jo. Han har vokst ut av den røde non stop selen pga pelsen nå. Så han må ha en ny trekk sele! Sender deg pm! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 5. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Er det mulig å få prøvd den i Oslo en gang? Det er mulig og prøvde den hvis du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Det er mulig og prøvde den hvis du vil Kan jo prøve og se om den passer, så vet jeg jo evnt om jeg må opp en størrelse eller om den passer en stund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Den passet ikke Doffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Tipper den passer Doffen. Str. er litt for stor til Nora både her og der. Hvor stor er Nora ? Selen er fremdeles til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Hvor stor er Nora ? Selen er fremdeles til salgs Nora er 14,5kg, ca 50 høy, og 49 cm fra nakke til halerot. 35cm hals. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Denne passer fint til min whippethannhund. Han er en litt stor whippet, 17,5 kg, 55 cm høy, 60 cm fra nakke til halerot, 40 cm hals. Så har dere noe å sammenligne med. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts