Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 BOT nettingdekken str 49 selges kr. 400,- Huttra Fleece heldress sort, eldre model str 452 150,- Evt porto kommer itilegg, må forhåndbetales ved sending. Skal på exporama til helgen og NKK Bø søndag. Kommer mer iløpet av kvelden av bøker og klær. Skal bare få sotert litt og se hva jeg har trippelt opp av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Bøker, de undernevnte selges til kr 50,- Hundeeieren, En håndbok fra Gyldendal Fakta. Er dette menneskets beste venn? (Yann-Robert Henriksen. En morsom bok man gjerne kjenner seg igjen i) Dog Showing, from beginners to WINNERS (Robert Killick) Rasekunnskap. (Åse Ahlbom og Agneta Geneborg) Hesteboka (landbruksforlaget) Samlet kr: 200,- Ved sending skal det forhåndsbetales og porto kommer i tilegg. *mer kommer av utstyr* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Hva er dette nettingdekkenet for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Jeg vil gjerne prøve fleecedressen i Bø på søndag! Det er mulig rygglengden er for liten, men jeg skal se om jeg kan få dratt innom en dyrebutikk og prøvd den før den tid (så du slipper å holde den av om den ikke passer). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Hva er dette nettingdekkenet for noe? Back On track netting dekken. Altså samme effekt som Andre BOT, men ikke så varme. Brukt mye på sommeren, men nå har jeg 3 BOT dekken og bare en hund som er så aktiv at jeg har behov for ett sommerdekken etter trening. Jeg vil gjerne prøve fleecedressen i Bø på søndag! Det er mulig rygglengden er for liten, men jeg skal se om jeg kan få dratt innom en dyrebutikk og prøvd den før den tid (så du slipper å holde den av om den ikke passer). Når får du dratt innom butikk? Talli er 49 cm høy og en lett-middels kraftig tispe, men dette har hun siden i fjor vokst ut av. Vil tro det passer fint på en middels høy AK tispe (Talli er stor). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Back On track netting dekken. Altså samme effekt som Andre BOT, men ikke så varme. Brukt mye på sommeren, men nå har jeg 3 BOT dekken og bare en hund som er så aktiv at jeg har behov for ett sommerdekken etter trening. Kunne egentlig tenkt meg noe slikt til Hermes. Størrelsen er rygglengde, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Kunne egentlig tenkt meg noe slikt til Hermes. Størrelsen er rygglengde, ikke sant? Tror du kan finne målene på BOT sin side, men mener det er tygglengde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Kan du ikke bare holde av den fleece dressen til jeg får meg en middels stor kelpie tispe ?? Hææ ikke det? Nei harru sett ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Når får du dratt innom butikk? Talli er 49 cm høy og en lett-middels kraftig tispe, men dette har hun siden i fjor vokst ut av. Vil tro det passer fint på en middels høy AK tispe (Talli er stor). Ok, da er det nok for lite. Amira er 53 høy og ganske rektangulær, så den blir nok for kort i ryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Ok, da er det nok for lite. Amira er 53 høy og ganske rektangulær, så den blir nok for kort i ryggen. Tror nok at det ikke blir dypt nok i brystet heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 2 stk Saddle back Harness fra dog booties. Str 17" 100,- stk. Gies bort, strupen str 55, valpehalsbåndet æææ str 8-12 uker kelpie *ler* og en godbit bag. GODBITBAG OG STRUP "SOLGT". Utstillingsliner uten krok, 150 cm lange. 100,- stk.. Gies bort, tipper det er rundt 30-35 cm. Retriver kobbel, kr 50,- pr stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Passer kjøledekkenet til jentene? Isåfall vil jeg ha det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Passer kjøledekkenet til jentene? Isåfall vil jeg ha det Det er litt stort. Men det er vel kanskje ikke det værste som er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Det er litt stort. Men det er vel kanskje ikke det værste som er Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Non Stop halsbånd, str 45. 100,- pr stk. 150 for begge. Kjøper begge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Kjøper begge! Jupp, send meg PM så fikser vi levering/sending der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Hurtta dekkenet/dressen, er det noe som kanskje kunne passet Malle mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Hurtta dekkenet/dressen, er det noe som kanskje kunne passet Malle mon tro? Ble usikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 *slå sammen litt* BOT nettingdekken str 49 selges kr. 400,- Huttra Fleece heldress sort, eldre model str 452 150,- Evt porto kommer itilegg, må forhåndbetales ved sending. Skal på exporama til helgen og NKK Bø søndag. Kommer mer iløpet av kvelden av bøker og klær. Skal bare få sotert litt og se hva jeg har trippelt opp av Bøker, de undernevnte selges til kr 50,- Hundeeieren, En håndbok fra Gyldendal Fakta. Er dette menneskets beste venn? (Yann-Robert Henriksen. En morsom bok man gjerne kjenner seg igjen i) Dog Showing, from beginners to WINNERS (Robert Killick) Rasekunnskap. (Åse Ahlbom og Agneta Geneborg) Hesteboka (landbruksforlaget) Samlet kr: 200,- DSCF4820.JPG 2 stk Saddle back Harness fra dog booties. Str 17" 100,- stk. 1 stk igjen! DSCF4821.JPG Gies bort, strupen str 55, valpehalsbåndet æææ str 8-12 uker kelpie *ler* og en godbit bag. GODBITBAG OG STRUP "SOLGT". DSCF4822.JPG Utstillingsliner uten krok, 150 cm lange. 100,- stk.. DSCF4824.JPG Gies bort, tipper det er rundt 30-35 cm. DSCF4823.JPG Retriver kobbel, kr 50,- pr stk. 1 stk ubrukt Agria mappe (blå med glidlås) kr 50,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Kan selen passe Humla tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Kan selen passe Humla tro? Det vil jeg tro den gjør, den kan justeres ganske mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Da vil jeg gjerne kjøpe en av selene av deg, vi treffes jo i Bø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Da vil jeg gjerne kjøpe en av selene av deg, vi treffes jo i Bø Jupp, da legger jeg av en sele til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 *oppdatert* Alle bøkene er solgt. BOT nettingdekken str 49 selges kr. 400,- Huttra Fleece heldress sort, eldre model str 452 150,- Evt porto kommer itilegg, må forhåndbetales ved sending. Skal på exporama til helgen og NKK Bø søndag. Kommer mer iløpet av kvelden av bøker og klær. Skal bare få sotert litt og se hva jeg har trippelt opp av DSCF4820.JPG 1 stk Saddle back Harness fra dog booties. Str 17" 100,- DSCF4821.JPG Gies bort, strupen str 55, valpehalsbåndet æææ str 8-12 uker kelpie *ler* og en godbit bag. GODBITBAG OG STRUP "SOLGT". DSCF4822.JPG Utstillingsliner uten krok, 150 cm lange. 100,- stk.. DSCF4824.JPG Gies bort, tipper det er rundt 30-35 cm. DSCF4823.JPG Retriver kobbel, kr 50,- pr stk. 1 stk ubrukt Agria mappe (blå med glidlås) kr 50,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Åh, jeg prøvde jo BOT-dekken på Geo da jeg var i Sverige, men jeg husker ikke hvilken av størrelsene jeg fant ut at passet. Tror kanskje det var 49. Eller 52. Det passer fint til Talli og Blaze? Pluss, de utstillingslinene var temmelig fine. Hm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts