Guest vivere Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Fra gjeterhundkonkuransse hos Gråtass. Siter
Guest Jonna Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Kjempe stilig bilde!! Og neste gang håper jeg at de klarer fikse dette på min frihelg så jeg får komme å se og ta litt bilder også Siter
SoppenCamilla Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Halloooo, hvorfor alltid bare ETT bilde? 9 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 For noen utrolig flotte sauer! Men hvorfor kan du ikke legge ut flere bilder? Siter
borderen Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Åh, jeg angrer på at jeg ikke trente litt forrige uke og meldte på! Jeg begynner å klø etter å gjete litt igjen! Det er virkelig det mest krevende og givende hundetreningen (og konkurransene) jeg har vært borti. Fin sau! 1 Siter
Guest vivere Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Halloooo, hvorfor alltid bare ETT bilde? Defforatte de andre skal legges ut på gråtassen sin hjemmeside Siter
AussieAllTheWay Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Skrevet 3. Februar 2013 Hva slags sau er det- skikkelig fine Siter
SoppenCamilla Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Defforatte de andre skal legges ut på gråtassen sin hjemmeside Men det vet jo ikke jeg, sånn helt automatisk. Siter
Guest vivere Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Men det vet jo ikke jeg, sånn helt automatisk. Dersom du ikke sier det til noen så ligger det et par - tre bilder på Kruttlappen si fjesingside Siter
SoppenCamilla Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Dersom du ikke sier det til noen så ligger det et par - tre bilder på Kruttlappen si fjesingside Det så jeg i går, men det ville jeg ikke innrømme, for da hadde jeg jo først vært her og vært sinnasoppen. 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Hva slags sau er det- skikkelig fine Gammalnorsk Spælsau. Takk til fantastiske Vivere, gleder meg til bildene kommer overalt!!!! Siter
Pringlen Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Gråtass; har du bare GS uten horn? Siter
Guest Gråtass Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Gråtass; har du bare GS uten horn? Nei, jeg har noen med horn også, men ikke så mange. Siter
Pringlen Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Skrevet 4. Februar 2013 Ok. Fine farger. Spesiellt den bakerste på bildet. Blir den ferdige fellen veldig lys av slike? Siter
Guest vivere Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Skrevet 5. Februar 2013 Vet ikke om dere tåler to bilder til fra Gråtass? Siter
AnnikenK Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Skrevet 5. Februar 2013 Vet ikke om dere tåler to bilder til fra Gråtass? Vi tåler mange Og når jeg ser sånne bilder får jeg så lyst til å teste Supra, men jeg vet at jeg ikke skal det Siter
Guest Gråtass Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Skrevet 5. Februar 2013 Ok. Fine farger. Spesiellt den bakerste på bildet. Blir den ferdige fellen veldig lys av slike? nja, den blir beige med lysebrune spetter som regel. Vanskelig å si før man får de tilbake, for noen garvere bleiker dem, men jeg vil ikke ha de hverken bleket eller farget opp. Den fineste fargen er den som heter engelsk blå syns jeg (grå med svart hode og bein). Siter
Pringlen Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Skrevet 5. Februar 2013 nja, den blir beige med lysebrune spetter som regel. Vanskelig å si før man får de tilbake, for noen garvere bleiker dem, men jeg vil ikke ha de hverken bleket eller farget opp. Den fineste fargen er den som heter engelsk blå syns jeg (grå med svart hode og bein). Ja, de grå med svarte hoder blir fine, har noen sånne vi og. Men så lyse brune har jeg ikke hatt noen av. Fine:) Siter
Guest Gråtass Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Skrevet 5. Februar 2013 Ja, de grå med svarte hoder blir fine, har noen sånne vi og. Men så lyse brune har jeg ikke hatt noen av. Fine:) Vi har alle farger fra hvit til svart, flekkete, med horn og uten. Det er så mange forskjellige typer, de er veldig flotte syns jeg også, alle sammen. Siter
Pringlen Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Skrevet 6. Februar 2013 Vi har alle farger fra hvit til svart, flekkete, med horn og uten. Det er så mange forskjellige typer, de er veldig flotte syns jeg også, alle sammen. Ja, de er jo de fineste sauene Vi har kun hornete, i grå, brunt, svart og flekket. Liker vel egentlig best de flekkete skinnene, særlig når de har lange fine fibre i pelsen. Siter
Guest vivere Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Skrevet 7. Februar 2013 Gråtass sine tre gratier. Se beinstillinga til den framre. Enten er den overlagt kysk eller så er den tissetrengt. Siter
Recommended Posts