PowerPuff Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Er ei jente på 25 år fra sogn og fjordene med to skjønne barn, ei jente på 3,5 og ein gutt på 5, flott samboer og må ikke glemme grunnen til at jeg var medlem her; Luna Luna er en mops på 10 mnd som vi henta i Sverige i fjor sommer. Det var en "kort" presentasjon om meg c",) 2 Siter
Strøssel Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Skrevet 1. Februar 2013 Velkommen , og bare så du vet det liker vi bilder Siter
Synnikken Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Hellaai! Håper du vil trives her inne ,) Siter
Carina91 Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Skrevet 8. Februar 2013 Heisann! Er ganske ny her jeg også, så kanskje på tide jeg også presenterer meg selv. Carina heter jeg, er en jente på 21 år, ifra Bergen. Ellers så har jeg en hund jeg også - en Tibetansk Spaniel, liten jente på snart 8 år, ved navn Tomine. Utenom dette, så er jeg en helt vanlig jente hvor jeg tilbringer tiden med gode venner, og ellers jobber. Litt om meg. Siter
Recommended Posts