Flatmate Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 Som så mange andre (!) har jeg tatt veien hit fra Canis. Nå har jeg riktignok aldri vært spesielt aktiv der, men har fulgt utallige diskusjoner fra sidelinjen de siste årene. Men hvem vet - kanskje jeg kommer til å kaste meg på noen diskusjoner her? Jeg har i hvertfall tre flotte hannhunder - heeelt objektivt. Driver med LP og litt jakt, og stiller også ut to av dem. Ellers blir det jo mange turer i skog og mark, litt spor og agilty kun for moro skyld, og litt snørekjøring om vinteren. Jeg har hatt hund så og si hele livet, og klarer virkelig ikke å se for meg noe liv uten.
Yakine Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 Heihei, og velkommen hit til oss!
Cuba Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen hit! Har du bilder av dyra?
Vanja Olsen Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 Hei og velkommen hit . Er helt ny selv.
Flatmate Skrevet 31. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen hit! Har du bilder av dyra? Takk for alle velkomstmeldinger! Mulig jeg er litt dum, men hvordan får jeg lagt ut bilde? :oops:
Vala Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 Hellu og velkommen til oss! :mrgreen:
Kine Helen Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen til oss.. for å legge ut bilde må du laste det opp til en host, kopiere bilde adressen og lime den inn her med img foran og bak.. vi har noen greie forklaringer her inne skal finne link til deg:) ellers er det bare til å sende til noen av moderatorne så legge de det ut for deG:)
Kine Helen Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 http://www.hundesonen.com/viewtopic.php?t=2276 her er en guide til hvordan man legger ut bilder på en enkel måte:) bare skrik ut hvis det er noe du ikke skjønner:)
Aud Stokman Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Skrevet 31. Desember 2005 Hei-hei! Her kommer en velkomsthilsen fra Little Merlin's kennel også. Velkommen skal du være.
Basse Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Hei og velkommen Håper du vil trives her inne. Hvilke(n) rase(/r) har du?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar