Kaja Skrevet 30. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2013 Jeg er drittlei av hunder som ødelegger sengene sine *se stygt på Rio og Tesh* Tesh får ikke ligge i sofaen når vi sitter der, og etter veldig mange ødelagte senger så får hun faktisk ikke flere. Så nå ligger hun på teppet og hater det intenst tror jeg Flere har tipset meg om Kuranda Hundesenger http://www.hundogfritid.com/kuranda-hundesenger og jeg vurderer det sterkt (hun som driver denne nettbutikken bor rett borti "gata" så jeg slipper frakt osv. Det er tyggesikkert bla bla. MEN er de gode å ligge i? Det blir jo wetbed eller noe oppå, men er de greie for en stor tung hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Har ei venninne med irsk ulvehundvalp som kjøpte slik seng, de er iallefall kjempefornøyde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 http://petprojectblog.com/archives/cats/diy-elevated-dog-bed-like-kuranda/ Har snust litt på denne i det siste, erfaringer er jo greie å ha før man setter i gang med noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Hadde en gang i tiden en slik seng til hundene, men gav den bort etter å ha hatt den i hus i halvannet år fordi ingen av hundene som bodde hos meg eller de som var på besøk syntes noe om å ligge i den. Valpene fant den veldig moro da, den fungerte nemlig utmerket for dem å leke med (over, under, på osv). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Vi hadde noe liknende da jeg var liten, hunden lå litt i den, men mest meg (gjemte meg under bordet og oppi sengen for å sove...har og hadde sinnsykt sove hjerte), jeg syntes den var god Hundene derimot lå heller i en seng hvor de har "kontakt med gulvet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Oppdretteren min sverger til denne typen. Hun har stort sett Biabädd, men har kjøpt et par slike som hundene tydeligvis heller vil ligge i en Biabädd Men hundene hennes liker også generelt å sove/sitte/stå på opphøyde plasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Opphøyde plasser er et must for granden her hvertfall:p får kjenne på den før jeg eventuelt kjøper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Jeg har 4 stk. og hundene elsker dem Det beste er at de ikke har klart å ødelegge dem, selv med gode forsøk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 31. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2013 Chico hadde sånn i Mexico, ypperlig når han ville kjøle seg litt. Men i Norge har den blitt lite brukt, og er nå helt pakket bort (med et knukket bein om jeg ikke husker feil). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Er den gravesikker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Er den gravesikker ? Rottisene forsøker støtt og stadig å grave seg gjennom dem, men har ikke klart det ennå De er vel de eneste sengene med 1 års garanti. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Kommer jo veldig an på hva hun liker fra før? Fanta hadde elsket den sengen, hun ville alltid ligge relativt hardt. Monti derimot hadde elsket å være prinsessen på erten og skal ha det så mykt som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts