Teserere Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Merkelig tittel, men kom ikke på noe annet. I Sverige får man titler ved 3 1.premieringer i hver LPklasse. Jeg vet at det er mange som ønsker dette i Norge også! Som jeg har skjønt så har det vært forsøkt å maile NKK tidligere, men det skader vel ikke å prøve en gang til? Jeg har lyst til å arrangere et opprop! Jeg har aldri startet noe sånt før, så jeg trenger litt hjelp. Hvordan går man frem, hva må man ha med? Holder det med en liste med navn og kontaktinformasjon? Evt opprette en facebookside? Og så trenger vi noen gode argumenter! Rekrutere flere kanskje? Få mere synlige ting på stamtavler? Hva mer? Hvem er med meg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Jeg syns det er et godt forslag, har ikke noe forslag til konkret utforming av regler og hva som bør være krav osv men . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Jeg hadde syntes det var artig jeg Blir med og støtter! Ser for meg at flere hadde gitt LP et forsøk om man kunne oppnå synligere (som på i stamtavla) resultater 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Det har vært underskriftskampanje for det før, men ingen grunn til å ikke prøve seg igjen Her er den forrige: http://www.underskrift.no/vis.asp?Kampanje=1522 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Jeg syns det er et godt forslag, har ikke noe forslag til konkret utforming av regler og hva som bør være krav osv men . Den svenske modellen med 3 førstepremieringer er jo god =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Det har vært underskriftskampanje for det før, men ingen grunn til å ikke prøve seg igjen Her er den forrige: http://www.underskrift.no/vis.asp?Kampanje=1522 Fikk man noe svar på det den gangen, om du vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Det har vært underskriftskampanje for det før, men ingen grunn til å ikke prøve seg igjen Her er den forrige: http://www.underskrift.no/vis.asp?Kampanje=1522 Kanskje vi ved hjelp av denne tråden kunne fått frem flere gode argumenter og presentere til NKK også? De gis jo juniortitler i utstilling, så lp titler i de lavere klassene kan kanskje sidestilles ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Støtter det veldig. Det har vært forsøkt før, men den som gir seg er en dritt. Jeg trur en av kommentarene til NKK var at det ble for mye titler... Men å ha en sillion forskjellige vinnertitler på utstillinger for om man er så gammel, eller så gammel, nei det er visst ikke for mye. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Støtter det veldig. Det har vært forsøkt før, men den som gir seg er en dritt. Jeg trur en av kommentarene til NKK var at det ble for mye titler... Men å ha en sillion forskjellige vinnertitler på utstillinger for om man er så gammel, eller så gammel, nei det er visst ikke for mye. Det er sikkert sånn at de må finne på ideen sjøl, da går det 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Dette er jeg for også, det hadde vært veldig gøy å få til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Jeg er med og støtter vertfall, har ikke så mye peiling på resten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Støtter helt klart! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Sverige greier det, da bør vi å greie det. NKK er så bakstreversk at det er fullstendig håpløst, men den som gir seg er en dritt!! Det ville vært mer moro med titler i alle klasser, da ville flere ha lyst til å starte og dermed mer penger til NKK. Det bør jo være ett argument 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Sverige greier det, da bør vi å greie det. NKK er så bakstreversk at det er fullstendig håpløst, men den som gir seg er en dritt!! Det ville vært mer moro med titler i alle klasser, da ville flere ha lyst til å starte og dermed mer penger til NKK. Det bør jo være ett argument Altså,jeg hadde jo da startet et par ganger til for å få tittelen jeg, ergo mer penger yep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Supert! Er det bare å lage en ny underskriftkampanje da? Og for å dele den på fb, hva er best av gruppe og side? Og er det noen som vil hjelpe meg å formulere en tekst? Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Selv jeg kunne vurdert å starte i LP om det vanket en tittel (titteljeger? Neeeeeida...). 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Jeg støtter dette, og er gjerne med på å formulere en tekst. Har sett på den forrige teksten som blei brukt, og foreslår at vi lar alle emosjoner ligge og holder oss til kalde fakta. 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Støtter det her også! Og hadde garantert deltatt noen ekstra ganger ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mene Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Jeg støtter dette, og er gjerne med på å formulere en tekst. Har sett på den forrige teksten som blei brukt, og foreslår at vi lar alle emosjoner ligge og holder oss til kalde fakta. ...kjeeeeeeedelig...... Men jeg er med. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Disse nye titlene om årets mestvinnende er ikke stamtavleberettiget, er de vel? Hvilke utstillingstitler utover champion, veteranvinner og junior er det da vi snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Disse nye titlene om årets mestvinnende er ikke stamtavleberettiget, er de vel? Hvilke utstillingstitler utover champion, veteranvinner og junior er det da vi snakker om? Nei, det genererer ingen tittel (enn så lenge..), men veteran- og juniorvinnertitler er jo også noe NKK har innført for bare kort tid siden - så det kan vel ikke være så himla vanskelig for dem å registrere noen andre titler i tillegg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Nei, det genererer ingen tittel (enn så lenge..), men veteran- og juniorvinnertitler er jo også noe NKK har innført for bare kort tid siden - så det kan vel ikke være så himla vanskelig for dem å registrere noen andre titler i tillegg. Nei, det var det som var poenget. Jeg prøver å finne noe i historikken deres om når de starta med de andre titlene, men finner ikke. Ringer dem, jeg! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Nei, det var det som var poenget. Jeg prøver å finne noe i historikken deres om når de starta med de andre titlene, men finner ikke. Ringer dem, jeg! åååh,jeg er glad for at vi har sandra på laget du er litt bedre på formuleringer enn de fleste 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Nei, det var det som var poenget. Jeg prøver å finne noe i historikken deres om når de starta med de andre titlene, men finner ikke. Ringer dem, jeg! Så vidt jeg vet ble det innført fom NV 2011 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts