Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Herlige bilder :D Så ut som de hadde det artig :)

Hva slags miks er boxermiksen?

ikke jeg som eier. men han er nabo eier sin.. han blanding av Boxer og rottweiler..:-) supre snill og veldig glad!;-)

Skrevet
Digger rosafargen på halsbåndet til Cola :)

Og blikket til Heida ... (for det er Heida og ikke Andri?)

Rosa halsebånd er fin.. :) tenkt kjøpe flere.. den er skikkelig "pink lys" :lol:

Heida, ja.. bror hennes Andri, ikke var med de bilder;-) bare Heida, Geyfa.. som de søster. og Mocca den Black og tan.. Cola den svart.. :-) ellers de har det gøy.. Tassn er ferdig og sovna flere timer etter leke, sier Naboeier :ahappy: hyggelig synes jeg at min flokket kan få hilse andre og folk.. Heida er mer og mer gla i fremmed folk enn før :lol:

• Like 1
Skrevet
Fine bilder!

Egentlig ganske stilig det hvor hunden har blod nedover hodet, det var noe veldig rovdyr over det! :)

Hvor mange hunder har du?

blod? Blink av Heida... nabo eier har noe sterk farge som vis litt seg Heida på bilde;-) som ser ut blod ut;-)

jeg har 8 SH og en Border collie..

Skrevet
blod? Blink av Heida... nabo eier har noe sterk farge som vis litt seg Heida på bilde;-) som ser ut blod ut;-)

jeg har 8 SH og en Border collie..

åå, det så ut som blod :) Kult bilde uansett!!

Skrevet
åå, det så ut som blod :) Kult bilde uansett!!

ser du noe med naboeier med skikkelig sterk klær?;-) som gjøre "blodtørst husky" selv Heida er veldig fred-hund :ahappy: