pippin Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Tur idag! Med Mana, tanten og mamman, samt whippetene Anastasia og Benjamin! Fint vær og god temperatur! Deilig.. Og når Mana ligger opp ned i sofaen med labbene i været etter tur er det et godt tegn på at hun har kooost seg! Søt! Gal... Tar du bilde nåååå? SØT *dele opp* 4 Siter
pippin Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Ikke ta pinnen min daaaeh.. Seeeee Fleere bilder på bloggen seff! 9 Siter
Carro92 Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 ååå, så fine bilder du fikk Kjempe koslig at vi fikk være med på tur Kan jeg låne bildene av mine pinnedyr? 1 Siter
pippin Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 ååå, så fine bilder du fikk Kjempe koslig at vi fikk være med på tur Kan jeg låne bildene av mine pinnedyr? Hihi det var kooooselig! Må flere ganger altså! Jeg har alltid tid til å klø en whippet eller to på rumpa! Jeg kan sende bildene til deg. Send meg epostadressen din på PM 1 Siter
Carro92 Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Hihi det var kooooselig! Må flere ganger altså! Jeg har alltid tid til å klø en whippet eller to på rumpa! Jeg kan sende bildene til deg. Send meg epostadressen din på PM hihi, da blir de nok veldig glade det skal jeg gjøre Siter
Aymee Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Fantastiske bilder, som vanlig!! Mana er så nydelig, men hun er seriøst også den SNÅLESTE huskyen jeg har sett. Alle de uttrykka! Siter
pippin Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Fantastiske bilder, som vanlig!! Mana er så nydelig, men hun er seriøst også den SNÅLESTE huskyen jeg har sett. Alle de uttrykka! Haha! Det sier de alle Lurer på hvorfor Siter
TonjeM Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Ååååå så nydelige bilder.. nydelige pinnedyr også (jeg er svak for pinnedyr jeg..) særlig det første bildet der med pinne i munnen og greier. Og jeg er enig - tror Mana er den snåleste huskyen jeg har sett! Hun er simpelthen tegneserie-figur hun - det bildet der hun løper foran mor og tante OMG - går det an å se sånn ut ! 1 Siter
pippin Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Ååååå så nydelige bilder.. nydelige pinnedyr også (jeg er svak for pinnedyr jeg..) særlig det første bildet der med pinne i munnen og greier. Og jeg er enig - tror Mana er den snåleste huskyen jeg har sett! Hun er simpelthen tegneserie-figur hun - det bildet der hun løper foran mor og tante OMG - går det an å se sånn ut ! Og ja, pinnedyr er søte de! Og disse to da, som er så smååå og så koooosete! Fikk lyst på selv jo.. Siter
Tinkie Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Fy søren, NÅ ble jeg helt forelsket, altså. For en ufattelig vakker, sjarmerende og verdig dame! DET ansiktsuttrykket! Og sittestillingen... Himmel altså. Veldig flotte bilder. Jeg er helt forelsket i Mana, hun er så flott! Siter
Monica123 Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Herlige bilder og fine Mana Siter
Gjest Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Så fine bilder Jeg blir helt satt ut av de blå øynene til Mana hver gang, men så må jeg le også, makan til snåle ansiktsuttrykk Slektningene hennes var fine de og, og alle tre huskyene løper løse? Så gøy å se! Det gir meg håp om at min fremtidige drømmehusky også kan løpe løs Siter
Hermes Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Fine bilder! Ble huskyene litt mye for whippsene? Veldig langbeint, Mana Tror du hun bygger seg enda litt mer ut? Mor og tante er jo litt mer tett i kroppen. Siter
pippin Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Så fine bilder Jeg blir helt satt ut av de blå øynene til Mana hver gang, men så må jeg le også, makan til snåle ansiktsuttrykk Slektningene hennes var fine de og, og alle tre huskyene løper løse? Så gøy å se! Det gir meg håp om at min fremtidige drømmehusky også kan løpe løs Hehe, ja de er alle flinke til å holde seg ved oss, og lydige. Ingen av de stikker sin egen vei heldigvis, så det er håp! Mana er jo som en helt vanlig golden retriever med litt dårlig innkalling da, ihvertfall når vi er med andre hunder , men det blir stadig bedre og bedre. Fine bilder! Ble huskyene litt mye for whippsene? Veldig langbeint, Mana Tror du hun bygger seg enda litt mer ut? Mor og tante er jo litt mer tett i kroppen. Hehehe, nja litt. De turte ikke gjøre så mye ut av seg, men han ene sprang med de faktisk, hihi! Så tøff og søt Mana behandlet de overraskende bra må jeg si! Ulvene var mer morsomme å løpe med Og Mana bygger seg nok litt mer ut etterhvert, men hun ser ekstra tynn ut med de lange beina tror jeg. Men jeg håper jo å bygge mer muskler på henne nå når våren kommer Tanta er veldig bredbygd, så hun ser feit ut ved siden av, haha! Mora er og ganske slank, men lavere igjen. Siter
Carro92 Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 whipsene er generelt mer sære på hvem de leker med, de vil ikke leke med fremmede hunder så mye, og så har Anastasia blitt skremt av en huskysak da ho var lita, så ho har begynt å få bygga opp selvtilliten igjen rundt dem, men ikke såpass at ho vil leke så mye Siter
pippin Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2013 Skjønner de godt jeg 3 stoooore og langbeinte saker som FLYR frem og tilbake med tenna på tørk.. Hadde ikke turt å nærme meg de jeg heller Men jeg synes de var flinke da, og ikke så pinglete ^^ 1 Siter
Margrete Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Tar du bilde nåååå? Himmel for en herlig slekt hun har!! Mor er jo bare vakker der hun sitter og tante med sin supermodel pose da *ler* Finingene. Har kikket på faren også, og Mana er definitivt lik han. 1 Siter
Guest janson Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Skrevet 21. Januar 2013 Jøss, verden er liten. Jeg var ikke klar over at Denali var Manas tante! Herlige bilder som alltid! Siter
Recommended Posts