Mirai Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Det er mulig å se pen og elegant ut når man trener skikkelig hardt. 3 Siter
Tøfflus Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Hvis du ringer noen, så tar det maksimum to ring før de tar telefonen. Jammen klart, tenk så kjedelig om halve filmen gikk fordi den i andre enden var så treig med å svare 1 Siter
Tinkie Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Man sier aldri hadet før man legger på. Siter
Nirm Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Om man er blond og pen, kan man være astrofysiker innen man er 22 år. Deja vu er at noen har hacket Matrix. Siter
Mirai Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Damer faller oftere enn menn om de løper i skogen! Siter
Tinkie Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Og så godt som alt av kvinnfolk er ubrukelige og står bare og hyler og tripper i høyhælte sko. Eller så er de en av de superfå som kan skyte og har opptil flere våpen, kan flere former kampsport og kan løpe i 12 cm hæler (men på mirakuløst vis får flate sko med en gang de begynner å slåss... Se Resident Evil-filmene, så ser dere hva jeg mener. ) 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Eh, jeg foreslår at denne tråden bytter navn fra "Medieskapte myter" til "Filmbransjens lettvinte løsninger". 2 Siter
Malinka Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Når man skal samle bevis på et åsted ser man alltid bedre med en lommelykt, selv om det er lyst. Så da trenger man heller ikke slå på lyset hvis det er av. Siter
Tinkie Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Eh, jeg foreslår at denne tråden bytter navn fra "Medieskapte myter" til "Filmbransjens lettvinte løsninger". Haha. Jeg følte meg litt truffet. Siter
Nirm Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Eh, jeg foreslår at denne tråden bytter navn fra "Medieskapte myter" til "Filmbransjens lettvinte løsninger". Den burde heller heter "Sannheter om livet". Alle vet jo at det som er på TV er sant!!! 2 Siter
Margrete Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Når man skal samle bevis på et åsted ser man alltid bedre med en lommelykt, selv om det er lyst. Så da trenger man heller ikke slå på lyset hvis det er av. Det der har jeg alltid lurt på! Hvorfor i all verden skrur de ikke på lyset? Det finnes mange måter å skru på en lysbryter uten å ødelegge bevis Siter
Nirm Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 Det der har jeg alltid lurt på! Hvorfor i all verden skrur de ikke på lyset? Det finnes mange måter å skru på en lysbryter uten å ødelegge bevis De driver med slikt i virkeligheten også. Både politi og vektere. Siter
Margrete Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 De driver med slikt i virkeligheten også. Både politi og vektere. AHA! Derfor du velter juletrær i julen! Busted! 1 Siter
Nirm Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Skrevet 24. Januar 2013 AHA! Derfor du velter juletrær i julen! Busted! Jeg velter de fordi jeg ikke har lykt. 3 Siter
Synnikken Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Skrevet 25. Januar 2013 I Csi har de alltid håret løst når de skal finne DNA spor/avtrykk Osv. Den blonde Csi damen plukker opp ett langt lyst hår, men det tilhører aldri Csi damen selv 2 Siter
Margrete Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Skrevet 25. Januar 2013 Jeg velter de fordi jeg ikke har lykt. *kjøpe lommelykt til Mikkel på Nille* Siter
Recommended Posts