KristinR Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Vi er heldig og har en enestående natur her i nord. Her er en kort film som viser litt av det. https://www.facebook.com/photo.php?v=10151182105212105&set=vb.528977104&type=2&theater 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Det er veldig fint her oppe, jeg gleder meg til å utforske mer. Har bare fått sett en liten del enda! Jeg er forresten ganske sikker på at jeg har gått forbi dere/møtt dere på tur to ganger. Men jeg er pingle og tørr ikke å si hei. Men jeg spurte om hvor halsbånet til hunden kom fra da - den første gangen jeg så dere og ikke var helt sikker på hvem det var. Og dette blir enda flauere hvis det faktisk ikke var dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Hehe Lady var visst veldig opptatt av den elgen Lykke kunne ikke brydd seg mer. Hun har viktigere ting å holde på med! Tror Nitro hadde løpt etter elg hvis han har fått sjangsen. Vi har møtt på elg 2 ganger på tur og han blir litt gira da. Men når han ikke ser den mer så har han glemt den. Flott å gå tur på nordsia.Pleide å gå til Auvika stranda (ved Kvalvika) Vært der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Så flott dere har det! Og du har utrolig søte kommentarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Så herlig! Og fine jenter - herlige Lykke med fiiiiine flaska si. Og Lady da. Bikkjene her klikket i vinkel da du begynte å rope og plystre på Lady. HELT sikre på at NÅ kommer det noen. Hjelper vel ikke at hesten min heter Lady og jeg plystrer og roper på henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Ser ikke bildene jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Ser ikke bildene jeg Det er en video som ligger på Facebook. Men visningen er offentlig. Er du ikke på Facebook? Prøver på andre vis å få den inn hit, men får ikke til dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Det er en video som ligger på Facebook. Men visningen er offentlig. Er du ikke på Facebook? Prøver på andre vis å få den inn hit, men får ikke til dessverre. Joda er på face, aha var derfor det sto at jeg trengte flash Skjønte ikke hvorfor jeg trengte det for å se bilder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Og du har utrolig søte kommentarer. "Vi håper den har gått hjem i huset sitt". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Fin film Bor du på nordsia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg bor i sentrum. Er ofte på Nordsia. Ett av de stedene der jeg sjeldnest treffer andre folk og hunder. Jeg har vel vært på alle strendene på Nordsia. Liker å ha oversikt. Har ei med høyt ressursforsvar som kan ha kort lunte på fremmede hunder. Og lukisen har stor radius så jeg liker å ha litt oversikt. Jeg husker hun som spurte meg om halsbåndet til Lady. Var det i hundeparken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 https://www.facebook.com/photo.php?v=10151185212462105&set=vb.528977104&type=2&theater Kort video. Alma (magyar agar) og Lady koser seg i lag. I mars skal jeg passe henne i to uker. Gleder meg veldig til det:-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Åh, jeg har skikkelig lyst på slike pinnedyr etter å ha sett den siste videoen der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Åh, jeg har skikkelig lyst til på slike pinnedyr etter å ha sett den siste videoen der. Pinnedyr anbefales!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Savner åpent landskap her i øst, når jeg ser slike bilder. Er jo bare skau her, null oversikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Nhååå så fint de leker! Skulle ønske Nitro hadde en så god venn som Lady har! Og han bare eeeelsker sin jolly ball hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Nhååå så fint de leker! Skulle ønske Nitro hadde en så god venn som Lady har! Og han bare eeeelsker sin jolly ball hehe. De hopper og spretter slik du ser på filmen og så innimellom løper de i hundre og ******* etter hverandre:) De koser seg i lag. Men det har tatt litt tid. I starten så dominerte Lady henne ved å legge henne i bakken og nappe henne bak på rumpa.. Men nå legger ikke Alma seg for henne og da sluttet Lady med den atferden. Lykke er fornøyd bare hun har noe å leke med hun. Hun har ikke det behovet for å leke med andre:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg bor i sentrum. Er ofte på Nordsia. Ett av de stedene der jeg sjeldnest treffer andre folk og hunder. Jeg har vel vært på alle strendene på Nordsia. Liker å ha oversikt. Har ei med høyt ressursforsvar som kan ha kort lunte på fremmede hunder. Og lukisen har stor radius så jeg liker å ha litt oversikt. Jeg husker hun som spurte meg om halsbåndet til Lady. Var det i hundeparken? Jepp, det var meg Det var rett utenfor hundeparken, jeg var på vei hjem fra bussen eller noe slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts