Mari Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Ah, tenk på to da! Tenk så dobbeltkoselig Du, jeg har fått hørt hvordan mammen var som valp og phew! så lettet jeg er over at hun har lagt den perioden bak seg før hun kommer hit. Men jeg tipper at hjernen kommer til å jobbe hardt for å huske på det når bildene begynner å tikke inn... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Hehe, kan hende du plutselig glemmer det, Mari 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Oh.my.frikkin.gawd. Jeg dør litt. Bare bittelitt, men læll! edit: Ha ha! Glemte bildet! 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Du må jo beholde den helt til venstre! Mamma-lookalike, jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Du må jo beholde den helt til venstre! Mamma-lookalike, jo! Ha ha ha! "Beholde", som om det er mitt kull. Men ja, seeee da! Helt vilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Pirat-bull! <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Var det bare 4 stk inni det hengebuksvinet Da er det bare 8 ukers nedtelling da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Pirat-bull! <3 Terri-aaaaarrrr! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Var det bare 4 stk inni det hengebuksvinet Da er det bare 8 ukers nedtelling da Ja, sant?? 40% valper 60% melk? Det kommer til å gå så tregt. Gleder meg skikkelig til å få hund igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Ha ha ha! "Beholde", som om det er mitt kull. Men ja, seeee da! Helt vilt. Litt ditt Hallo, du må jo få litt av æren som kommende eier (av både mor og barn. Jupp) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Litt ditt Hallo, du må jo få litt av æren som kommende eier (av både mor og barn. Jupp) Tenk å ha to små tvilling-buller da? Vi hadde rula gata. Glemte å gi detaljene. Tre tisper og en hannhund. Pluss en liten gutt som ikke klarte seg. Gleder meg til de vokser og gror! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 HEEEEEEEEEEI! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Aaaaaaw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Oh.my.frikkin.gawd. Jeg dør litt. Bare bittelitt, men læll! edit: Ha ha! Glemte bildet! så fine små minigriser 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Å nummen <3 du er flink hvis du greier å holde deg til bare mamman asså! Og forresten; nipple-noses! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Jeg vil ha en av de pølsene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Ntååååå! De var bare så skjønne! Og gratulerer med hund:-) det blir spennende å følge dere fremover!Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Åh! Så herlige små! Men herlighet Mari, mor er jo helt skjønn! Gleder meg til å se bilder etter at dere har fått henne i hus! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Er ganske sikker på at en av de grisene heter Patch og hører hjemme hos Mari, altså. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Og forresten; nipple-noses! Jeg har hatt en Nippledog, disse trenger ikke å gå i hans fotspor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Aaaaaaaaaaawwwwwwwww <3Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Ohhhh my gaaaaaaaad - overload cuteness......... Jeg kjenner at jeg ikke trenger å se bilder av disse når de vokser til........ - de er jo bare altfor søte selv som nyfødte liksom....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Du er bra sterk hvis du bare tar moren altså, den som ligner moren er jo bare suuuupersøt! Bulle-boller 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Åh, åh, åh, ÅH!! Ting faller på plass og planer begynner så smått og legges. Tror jeg bestiller flybillett i morgen jeg, enn det da dere!! Jeg er så spent! Hele prosjektet har vært så langt fram i tid og virket så uvirkelig, men nå kjenner jeg at jeg tør å tro på at vi skal få oss hund igjen. Dess mer jeg hører om denne jenta dess mer tror jeg at det blir helt supert. Hun høres så herlig ut. Og enkel! Vi trenger enkel i en hverdan hvor det ikke alltid er lett å forutse hvor mye tid vi kan vie hunden. Om hun er rolig og grei (noe hun visstnok er) så er det store sjanser for at hun blir maskot på jobben også, det er jo virkelig drømmen å kunne ha hunden med på jobb. Tror det kommer til å bli så bra jeg, hun virker som hun kommer til å passe helt perfekt inn hos oss. Det største problemet med henne er visst at hun er irriterende kosete, og er ikke det et luksusproblem så vet ikke jeg. Bilbur er på plass, samme med div utstyr hvor jeg sikkert må selge halvparten fordi det ikke passer. Har ikke peiling på hvor stor en mini bull egentlig er jeg!? Min lille niese var så glad i Fyda, hun gråter enda innimellom når hun tenker på det, og hun ble så glad så glad da jeg spurte om hun ville være med å hente Putle. Blir en koselig jentetur kjenner jeg. Jo! Jeg trenger en handler i Trondheim! Har sagt at jeg kan stille henne litt i håp om championatet, men jeg kan jo virkelig ikke sånt og har ingen illusjoner om at jeg evner å lære meg. Og folkens? Hold dere fast... For en dork! Åååh, jeg har sånn sommerfugler i magen i dag! 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts