Mari Skrevet 4. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Hvordan tar sønnen din det at dere skal få hund igjen, gleder han seg? Du, han gleder seg veldig! Men det må jo sies at han neppe helt forstår hva det innebærer da. Men han snakker mye om henne, sør hvor hun er og nr hun kommer. Bilburet står i bilen allerede, og han viser det fram til alle som vil se. Spesielt buret faktisk. Weirdo. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 2. juli! ååå, da har du fått henne når jeg kjører forbi... Skal til Åre 10.-13.juli. Hadde vært koselig å svingt bortom deg i slengen og bli stanget ned av en bulle og slått av en prat med deg..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 ååå, da har du fått henne når jeg kjører forbi... Skal til Åre 10.-13.juli. Hadde vært koselig å svingt bortom deg i slengen og bli stanget ned av en bulle og slått av en prat med deg..? Ja! Det må vi få til! Vi reiser sørover i uke 29, datoene er jeg ikke helt sikker på enda, men om du får det til når du reiser oppover og ikke nedover, så går det garantert bra. Du har nummeret mitt, sant? Vi har forresten fin skog rett ved meg, har du med hund? Hadde vært veldig koselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Ja! Det må vi få til! Vi reiser sørover i uke 29, datoene er jeg ikke helt sikker på enda, men om du får det til når du reiser oppover og ikke nedover, så går det garantert bra. Du har nummeret mitt, sant? Vi har forresten fin skog rett ved meg, har du med hund? Hadde vært veldig koselig. Kult! Det bør gå rett så flott å få til besøk på opptur. Hurra! Og ja, har med hund, skal videre på clicker camp. :-) Har visst ikke nr ditt... send meg en pm? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Kult! Det bør gå rett så flott å få til besøk på opptur. Hurra! Og ja, har med hund, skal videre på clicker camp. :-) Har visst ikke nr ditt... send meg en pm? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Will do! Da tusler vi en tur i skogen først og tar en kaffe hos oss etterpå eller noe. Blir stas! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Jeg vet ikke? Gjør jeg? Rekker jeg å finne handler og melde henne på isåfall? Så søt du er! Jeg gleder meg skikkelig, skikkelig, skikkelig jeg også! Ja, det må du gjøre. Men aller helst så vil jeg slippe å lære meg dette da, og heller bestikke andre til å gjøre jobben for meg... Hint... Hint...? Jaaaaa! Tenk så fine sommerbilder jeg skal ta av en nedrøyta og tynn bompibjørn som nettopp har levert sine valper! hehe selvfølgelig skal jeg hjelpe deg hvis du ønsker det Det er bare å rope ut, jeg tipper jeg er på de fleste utstillingene rundt trondheimsområdet og jeg vil hilse på 26 dager igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Jeg vil ha flere bilder! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 26 dager igjen ja! OMG! YAY! OMG! Jeg har vært en snokete snok og funnet noen flere bilder! 1 år gammel Dude, why you humpin that bulldog Hare hopp, hare hopp, haaaareeee hopp Dork Og mens hun var drektig. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Hun er fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Kjenner igjen blikket på det siste bildet gitt! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Kjenner igjen blikket på det siste bildet gitt! Ha ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Kjenner igjen blikket på det siste bildet gitt! Kjente jeg fikk skikkelig medfølelse for henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Traff en normalstor bullterrier i dag og tenkte på deg Mari og kommende plutt -hva var det hun skulle hete igjen? Fine, fine hundene! Eine, den tosken, var desverre ikke helt enig. Hrmf! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Gud, så fin hun er! Vakkert hode! Åh, æ å vil haaaaa..! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Skjønn er hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Tror en liten mini bull vil passe perfekt inn hos dere. Så lenge de får mat, være med på det meste som skjer og et mykt sted(menneske) å ligge på er livet perfekt. Pleier å si om Ebba at hun stort sett gjør sine egne valg her i verden, men for det meste er de fornuftige så det er ikke så mye vi trenger å diskutere. De er utrolig mye greiere å ha med å gjøre som voksne jeg trodde at en kelpie valp( og kanskje særlig en Tallban-valp) skulle være være verre enn en mini bull valp. Men Arya var ikke det! Blir spennende å følge med på historiene dere skal ut på! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Tror en liten mini bull vil passe perfekt inn hos dere. Så lenge de får mat, være med på det meste som skjer og et mykt sted(menneske) å ligge på er livet perfekt. Pleier å si om Ebba at hun stort sett gjør sine egne valg her i verden, men for det meste er de fornuftige så det er ikke så mye vi trenger å diskutere. De er utrolig mye greiere å ha med å gjøre som voksne jeg trodde at en kelpie valp( og kanskje særlig en Tallban-valp) skulle være være verre enn en mini bull valp. Men Arya var ikke det! Blir spennende å følge med på historiene dere skal ut på! Jeg har hørt historier om mini bull valper og jeg er glad vi tar over en voksen. MEN, når slike bilder tikker inn på facebook-feeden, så må jeg gå noen indre runder og minne meg på hvorfor. Igjen og igjen. Og igjen. Men damn! Og sparte det beste til slutt. 14 dager igjen å fylle, så drar vi avgårde! Sorry for bildespam! Nei forresten, egentlig ikke. 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Aaawww hællandussen assa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Sånn bulle kunne til og med jeg hatt . Gleder meg til å høre fortsettelsen . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Tilogmed samboern som ikke er fan av buller måtte innrømme at de var forferdelig søte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Herrrrreguuuuuuuud sier jeg bare! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Men herrefred'a Mari! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 I know! Det er helt vilt! Jeg skjønner ikke hvordan det går an. Jeg har så lyst på teorien av en! Og jeg får høre at Putle er en skikkelig god mor, og det synes jeg er så koselig selv om jeg aldri kommer til å se noe til de sidene av henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 De valpebildene der er slike jeg ikke TØR å vise datteren min - for da intensiveres maset enda mer….og jeg vet ikke om jeg er sterk nok til å stå imot…både henne og meg selv på en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Naaaw 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts