Gå til innhold
Hundesonen.no

Back in the saddle again...


Mari
 Share

Recommended Posts

Hehe du trenger ihvertfall noen mer solide leker :P Den fluffy saken der ble drept av en 10 uker gammel tervvalp andre økta her i huset. Da holder den sikkert lenge med en voksen bulle

Mens min tervvalp elsket den leken over alle andre, og lekte med den i fem måneder frem til vi glemte den igjen på besøk hos noen :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, da trekker jeg pusten dypt og lar det stå til. Nå må ingen jinxe dette altså. Så her får vi sitte i plenum på sonen og kaste never med salt over skuldre, hamre knyttnever i tre og korse over hals,

Hun er så søøøøt!

Vi er i Stavanger enda. Flyet hjem gratulerer rundt sju, og det vi flyr innom Bergen. Hun er så god og trygg og kosete! Ååh, dette er bare beste dagen!

Guest Snusmumrikk

Mens min tervvalp elsket den leken over alle andre, og lekte med den i fem måneder frem til vi glemte den igjen på besøk hos noen :lol:

Hehe vel, min elsket den han og :lol: Noen elsker hardere enn andre. Men jeg mener fortsatt at den leka ikke er veldig solid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vel, min elsket den han og :lol: Noen elsker hardere enn andre. Men jeg mener fortsatt at den leka ikke er veldig solid :P

Det er så klart sant, den er ikke bygget for de som elsker lekene sine hardhendt :P

Han har også stinkdyret, og fra en annen produsent har han en gås og en and som var mindre suksess siden han lå og nappet ut "fjærene" på dem. De ville jeg ikke anbefalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke igjen!! :frantics: (<- utålmodig-smileyen)

Seng er på vei, kobbel er på vei. Ordentlig halsbånd kjøper jeg når jeg vet hvilken størrelse hun er. Bilburet er installert i bilen, flykassa står i boden, det må jeg bare montere.

Men jeg ser jeg må kjøpe mer leker ser jeg! Løper til ebay jeg tenker jeg. :aww: Jenta er glad i ball hun. :)

Jeg har de samme mat-og vannbollene. De er kjempefine!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra! I morra! I MORRA!

Guttungen gleder seg veldig.vi fikk kobbel i posten i dag, og begeistringen var stor da han fikk åpne pakken. "nå blir Putle glad!". :) Han skjønner nok ikke helt enda, og jeg forventer litt sjalusi i en overgang, men det er fint at vi har ferie sammen lenge nå. Vi skal kose oss og bli godt kjent alle mann.

Stakkar Putle ser ikke ut hører jeg. Mager etter valper, slafsepupper, og litt hullete etter at noen av hundene rotter seg mot henne. Oppdretter har så dårlig samvittighet og det beviser en gang for alle at hun er en alenehund. Hun tar jo ikke igjen heller, stakkar.

Jeg håper det blir godt for henne å komme hjem nå. Vi skal stelle godt med henne vi. :)

Kryss fingre for en god tur uten humper i veien! Jeg teller timer!

  • Like 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Stakkars. Det blir godt for henne å komme til dere og få komme litt til ro :D Jeg så en bulle, riktignok ikke mini, som lekte på plena her i dag og kom til å tenke på at nå må det da nærme seg. Og det gjør det :D God tur i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden "ingen spørsmål er dumme", så spør jeg om det er feil eller teit eller galt å ha et sånt på rottweiler? Jeg ser for meg at dette er litt i gaten for mynder, men...

Makan til lekre da!? For sånne som meg som har halsbånddilla så ramler man jo nesten ned i spagaten av noe så lekkert...

Vær obs på det at det er ikke sikkert at disse er sterke nok til å holde igjen en rottis hvis det skulle være noe :P

og lykke til, Mari! Vi gleder oss :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn av misunnelse på de som får hilse! :wub: Kose dere masse!

Nå er det noen år siden jeg reiste tilogfra sola med fly, men jeg pleide å sette meg nede under rulletrappa med kahlo til det var rundt 30-45 min til avgang, da leverte jeg henne på spesialbagasje og gikk opp. Om de ikke har endret sikkerhetskontrollen så må man regne med at det kan ta LANG tid å komme gjennom den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn av misunnelse på de som får hilse! :wub: Kose dere masse!

Nå er det noen år siden jeg reiste tilogfra sola med fly, men jeg pleide å sette meg nede under rulletrappa med kahlo til det var rundt 30-45 min til avgang, da leverte jeg henne på spesialbagasje og gikk opp. Om de ikke har endret sikkerhetskontrollen så må man regne med at det kan ta LANG tid å komme gjennom den.

De har nytt system og det er veldig enkelt og raskt å komme seg gjennom nå.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på det at det er ikke sikkert at disse er sterke nok til å holde igjen en rottis hvis det skulle være noe :P

Jeg var redd de ikke holdt til en staff, men jeg spurte de som lager, og hele halsbåndet er forsterket med sterk vevet flat tråd (herregud, hva heter det da :lol: ) inni, og er testet i maskin. Det skulle visst tåle opp til 700 kg mener jeg å huske :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Kjenner at jeg gleder meg på Mari sine vegne..... og litt på Putle sine vegne. Heldig er den som får være hund hos Mari tenker jeg.

Gleder meg til bildespam og nye fortellinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...