Maria Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 http://www.kongsvingerfengsel.no/images/stories/Kongsvinger/utsalget/total.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Jeg har hatt trønderburet, men da den søte lille huskyfrøkna for n'te gang nappet ut gitteret i døra, så gav jeg det bort gratis. Gitterdelen er (var i allefall på mitt) litt mykere og det var vist ganske enkelt å ta tak i det for å dra det ut. Jeg stolte ikke på buret i det hele tatt etter dette. Ellers har jeg hatt kelabur (superfornøyd), har et bur fra fengslet her i Tromsø (sånn passe fornøyd) og så har jeg et helsveiset dobbeltbur som jeg har kjøpt brukt og er superfornøyd med. Det er kliss likt ei veninnes, begge har kjøpt de brukt, og ingen av oss vet hvor det kommer fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 http://www.kongsvingerfengsel.no/images/stories/Kongsvinger/utsalget/total.pdf Hvis jeg må i fengsel noen gang vil jeg mye heller sone i Kongsvinger fengsel enn hjemme her i Bodø. Her i byen så har de trevareverksted med produksjon av møbler, vaskeri, renhold, kjøkken, vedlikehold. That`s it. I Kongsvinger var jo tilbudet kjempestort. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Hvis jeg må i fengsel noen gang vil jeg mye heller sone i Kongsvinger fengsel enn hjemme her i Bodø. Her i byen så har de trevareverksted med produksjon av møbler, vaskeri, renhold, kjøkken, vedlikehold. That`s it. I Kongsvinger var jo tilbudet kjempestort. Haha liker tankegangen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Vi har et dobbelt Alu-Consult til salgs. Var litt for lite for langbeint saluki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts