Maren Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Mamma skal flytte nærmere sivilisasjonen og skal da selge sitt landlige hus i eidsberg. Adr: Grøterudveien 55 Eidsberg Enebolig m/3 sov 5,5 mål tomt, ”midt i skogen” Uthus m/to små bokser Ypperlig for hundehold eller husdyr! Huset er nymalt nå i fjor sommer. Legges ut offentlig nå snart, men nå får jo dere en gylden sjanse til å dra å se det før "Farmen" om vinteren ved fra egen skog Interessert? Ta kontakt: Anette Nordskogen Mob 90 95 07 15 Eller send meg en PM 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Gah... hadde det bare vært litt nærmere den nevnte sivilisasjonen...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 er bare 7 min unna rakkestad sentrum med bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Det er også en liten eng der, som dere ser litt av på bildet av veden, blir den klippet helt ned kan man jo ha en liten AG bane, mamma gjerdet den inn en gang og passet hester 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Foreligger det noe takst og prisantydning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Ikke ennå nei, men det kommer, mamma sa noe om mellom 1,7 til 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 her er mailen til mamma: [email protected] og hvis dere vil ha kontakt med henne via Facebook så søk henne opp: Anette Nordskogen Da får dere akkurat de svarene dere trenger, har ikke vært der på en stund, men jeg vet at stue og kjøkken er pusset opp. hun driver å shiner opp badet, det eneste som trengs å gjøres er å bytte vinduer, men ikke med en gang siden de er ny malte i fjor sommer, som faktisk samboern min gjorde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Veldig koslig, bare litt for langt bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Jeg tror at jeg var og så på det huset før jeg kjøpte huset jeg bor i nå. Veldig fint hus i såfall og veldig fin plass å ha hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Ååh, så fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 hatt prisvurdering til 1.825.000,- / 1.850.000,- Kommer ut på nett så fort mamma har fått svar fra en som kanskje er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Gud for en plass 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Nydelig plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Bare å kontakte mamma for en titt hvis dere vil se den før den blir lagt ut på finn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 nå ligger det ute på finn http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=39619401&areaId=20032 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts