GĂ„ til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Kan dere legge ut bilder av frampotene til whippetene deres? Mens hunden stÄr? Jeg har prÞvd Ä sammenligne Felix sine med et par jeg kjenner, men greier ikke Ä se at de er hovne pÄ noe vis. En veterinÊr mente han har akropati kun ved Ä se pÄ de, sÄ jeg lurer pÄ hvor synlig det egentlig er.

Skrevet

Bare lurer, Jatzy, aussien min, har en sÄnn skjev tÄ pÄ den ene bakfoten. Den har aldri plaget henne, men kloa mÄ trimmes oftere fordi den ikke blir slitt ned naturlig. Hvor vanlig er dette?

Skrevet
Bare lurer, Jatzy, aussien min, har en sÄnn skjev tÄ pÄ den ene bakfoten. Den har aldri plaget henne, men kloa mÄ trimmes oftere fordi den ikke blir slitt ned naturlig. Hvor vanlig er dette?

Hermes sin har alltid vÊrt slik. De to midterste klÞrne peker ogsÄ innover pÄ alle potene hans, slik som pÄ Alzenas sitt andre bilde. Tror det er vanlig.

Skrevet
Hermes sin har alltid vÊrt slik. De to midterste klÞrne peker ogsÄ innover pÄ alle potene hans, slik som pÄ Alzenas sitt andre bilde. Tror det er vanlig.

Jepp, det er vanlig. Mine 3 har ogsÄ samme her pÄ potene. :)

Skrevet

Amira har 3 slike tÊr, men alle 3 er knukket. Siden jeg har en hund som sÄ og si aldri viser tegn til smerte, sÄ ble det ikke oppdaget fÞr lenge etter skaden (aner ikke nÄr eller hvordan det har skjedd, men det har ikke skjedd samtidig). Hele leddet er knust sÄ tÄa er liksom veldig lÞs og klÞrne slites ikke i det hele tatt.

Skrevet

Takk for bilder. Felix sine er ogsÄ litt smÄskjeve og jeg trodde det var en knekt tÄ den gangen jeg sjekket han. VeterinÊren mente han kom til Ä ha sÄ vondt at han ville haltet i sÄ fall, men har hÞrt og lest at det ikke trenger Ä vÊre tilfelle.