Gå til innhold
Hundesonen.no

Instagram


Vimsy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Inspirert av andre over, samt min eigen uvilj til å spamme hundebilder for familie og (uinteresserte) vener, så ordna eg no ein eigen bikkjekonto, og lurte på det same som deg. Eg har android tlf, o

Jeg er så fjern noen ganger - hadde glemt at jeg la ut lenke her tidligere i dag, så når jeg plutselig fikk flere "X følger deg" på en gang, så begynte jeg å lure på om det var spammingskontoer på gan

Tror muligens min egen instakonto sakte men sikkert dør ut, mye morsomere med Leo sin

Ja, prøver i hvertfall, men instagram krangler jo litt da, så noen andre på insta som hadde samme problemet om dagen.

For man kan ikke ha mer en 30,hashtags så da komme ikke kommentaren :) om det er det problemet, så prøv med færre hashtags ;)

Husker ikke om det er 30, men det er iallefall et maksimum

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For man kan ikke ha mer en 30,hashtags så da komme ikke kommentaren :) om det er det problemet, så prøv med færre hashtags ;)

Husker ikke om det er 30, men det er iallefall et maksimum

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er nok noe annet som er problemet, for helt rene kommentarer funker ikke og heller ikke med 5 hastagger ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er så kreativ at jeg har 2*understrek på hver side. :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da finner jeg deg ikke (jeg vil følge shibaer :aww::lol: ) for når jeg søker opp med _ på hver side kommer det bare opp en som har _ og :heart: på hver side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://instagram.com/dj_une

Nå har jeg lagt til en haug og ser frem til enda flere voffser på feeden min :D

Da finner jeg deg ikke (jeg vil følge shibaer :aww::lol: ) for når jeg søker opp med _ på hver side kommer det bare opp en som har _ og :heart: på hver side :P

http://instagram.com/__kiyomi__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...